آفتاب

پیراهن طلایی تور لنکاوی مالزی بر تن بازیکن ایرانی

پیراهن طلایی تور لنکاوی مالزی بر تن بازیکن ایرانی

کوالالامپور - ایرنا - چهارمین مرحله از نوزدهمین دوره تور دوچرخه سواری لنکاوی مالزی روز یکشنبه با قرارگرفتن کسب مقام نخست انفرادی و تصاحب پیراهن طلایی از سوی میرصمد پورسیدی دوچرخه سوار تیم پتروشیمی تبریز از ایران به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، پورسیدی در چهارمین مرحله این رقابت ها با زمان دو ساعت و 54 دقیقه و 44 ثانیه مسیر 111 کیلومتری سوبانگ تا ارتفاعات گنتینگ را پیمود و رده نخست این مرحله را کسب کرد.

مرهاوی کودوس و ایساک بولیوار رکابزن کلمبیایی در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

پیراهن بهترین بازیکن آسیا نیز به پورسیدی رکابزن تیم پتروشیمی تبریز رسید.

وحید غفاری دیگر بازیکن تیم پتروشیمی تبریز در بخش انفرادی این مرحله با پیمودن این مسیر در زمان دو ساعت و 56 دقیقه و یک ثانیه در جایگاه نهم ایستاد. امیر کلاهدوز چهاردهم شد و قادر میزبانی کاپیتان تیم پتروشیمی تبریز در جایگاه بیستم قرار گرفت.

مهدی سهرابی چهل و هشتم شد و بهنام خسروشاهی دیگر رکابزن این تیم ایرانی در رده 88 ایستاد.

تیم پتروشیمی تبریز با قرار گرفتن در رده نخست مرحله چهارم رقابت های تور لنکاوی توانست در رده بندی کلی تیم ها به رده دوم این تور صعود کند.

این تیم در پایان چهارمین مرحله از تور لنکاوی و در بین تیم های آسیایی با زمان هشت ساعت و 48 دقیقه و هفت ثانیه بهترین تیم آسیایی است.

احد کاظمی سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز چهارمین مرحله از نوزدهمین دوره تور دوچرخه سواری لنکاوی مالزی را برای این تیم ایرانی حساس دانسته بود.

ارتفاعات گنتینگ مالزی که امروز دوچرخه سوران ایرانی در آن به رقابت با 20 تیم دیگر پرداختند در یکهزار و 740 متری از سطح دریا و در بین کوه های تی تی وانگسا واقع شده است.

مرحله پنجم این تور روز دوشنبه به مسافت حدود 140 کیلومتر از کاراک تا رمبائو برگزار می شود.

آساق**د.م**1611
کد N156986

وبگردی