آفتاب

نخست وزیر سوریه خواهان روی گردانی جوانان از گروههای تروریستی شد

نخست وزیر سوریه خواهان روی گردانی جوانان از گروههای تروریستی شد

تهران - ایرنا - ˈوائل الحلقیˈ نخست وزیر سوریه بار دیگر از جوانانی که به گروه های تروریستی پیوسته اند خواست، سلاح های خود را بر زمین گذارده و به دامن میهن بازگردند و از سوریه در مقابل جنایت های گروه های تروریستی و مزدوران خارجی دفاع کنند .

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ، حلقی در دیدار با مردم و گروهی از مسوولان استان ˈدرعاˈ با اشاره به اهمیت حمایت مردم از نیروهای ارتش در مقابله با تروریست ها گفت: درعا نیز همانند دیگر مناطق سوریه ˈدژی مستحکمˈ در مقابل دشمنان باقی خواهد ماند.

نخست وزیر سوریه افزود: جوانان کشور باید در جهت تحکیم روابط میان مردم سوریه تلاش کنند و مانع این شوند که برخی از شهروندان به گرداب اعمال خشونت آمیز و تروریستی بیفتند .

وی گفت: همچنین علما نقش زیادی در مبارزه با اندیشه ˈوهابیˈ و ˈتکفیریˈ دارند، زیرا گروه های تروریستی سعی در گسترش چنین تفکراتی در میان سوری ها دارند و این در حالی است که پیروان ادیان مختلف در طول تاریخ به راحتی و بدون هیچ مشکلی در کنار یکدیگر در سوریه زندگی کرده اند .

نخست وزیر سوریه تاکید کرد که این کشور در مسیر پیروزی بر تروریسم گام بر می دارد و در این مسیر پیشرفت های قابل توجهی داشته است .

از سوی دیگر اعضای هیات مردمی و مسوولان استان درعا نیز تاکید کردند که برای دفاع از کشور خود آمادگی دارند و از تمامی امکانات برای ایجاد آشتی میان سوری ها و مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی استفاده می کنند .

خاورم **2041**1651
کد N156862

وبگردی