آفتاب
دادستان‌کل کشور: / تکمیل می‌شود/

مستکبران جنگی به زعم خود تمام عیار را بر علیه مردم ما شروع کردند

مستکبران جنگی به زعم خود تمام عیار را بر علیه مردم ما شروع کردند

مستكبران در این چند سال خیلی از عرصه‌ها را برای ضربه زدن به نظام و انقلاب انتخاب کرده‌اند، اما بحمدلله موفق نبوده‌اند و یا اینکه کمتر موفق بوده‌اند.

دادستان‌کل‌کشور گفت‌: امروز مستکبران یک جنگ به زعم خود تمام عیار اقتصادی را برای به زانودر آوردن این مردم بکار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در همایشی درخصوص اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور به عنوان یکی از سازمانهای وابسته به قوه قضاییه جزء‌سازمانهاو نهادهایی است که در طول سنوات خدمتی خود رو به کمال بوده به طوری که وقتی به شناسنامه این نهاد نگاه می‌کنیم می‌بینم که این نهاد رو به رشد و تعالی و توسعه همه جانبه است و وظایف خود را توانسته در حد معقول به خوبی انجام دهد که از این بابت خدارا شاکریم.

دادستان کل‌کشور در ادامه افزود: ما در عصر حاضر این توفیق را داریم که برای نظامی که متکی به اسلام ناب است و زیر پرچمی که علمدار‌ان امام راحل و بعد از آن مقام معظم رهبری دو نیروی الهی و شایسته و به تمام معنا خداگونه، تلاش می‌کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه ما مفتخریم برای ملتی تلاش می‌کنیم که حقیقتا اگر بگوییم به عنوان یک امت و. ملت که درتمام طول تاریخ بی‌نظیر است گزاف نگفته‌ایم، گفت: سی وپنج سال است که دشمن‌ترین دشمنان اسلام و انقلاب و ملت ایران همه تلاششان را به کار بسته‌اند که این ملت را به زانو در بیاورند به طوری که وقتی به وضع موجود و به امنیت و وحدت کشور و پیوندی که بین امت و امام است نگاه می‌کنم و از طرف دیگر به توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله با این نظام، نمی‌توانم نام دیگری جز معجزه بر روی آن بگذارم.

محسنی اژه‌ای در ادامه با اشاره به سه اصل اتکا به اسلام ناب، رهبری و مردم خاطر‌نشان کرد: این سه اصل با هم عجین شده‌اند تا چنین افتخار و معجزه‌ای در قرن رخ داده است.

دادستان کل کشور با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه‌زدن به کشور در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در طی این سی وپنج سال، گفت: بحمدلله در این چند سال خیلی از عرصه‌ها را برای ضربه زدن به نظام و انقلاب انتخاب کرده‌اند، اما بحمدلله موفق نبوده‌اند و یا اینکه کمتر موفق بوده‌اند.

وی گفت: همه شما می‌دانید که تقریبا از ابتدای انقلاب چگونه جنگ داخلی را بر کشور ما تحمیل کردند و استان‌های شمالی، غربی و برخی از استانهای جنوبی ما چگونه در آغاز انقلاب دچار جنگ داخلی شد. همچنین پایتخت کشور ما چه روزهایی در سال۶۰ در تهران همزمان با آن جنگ داخلی پشت سر گذاشت. که در کنار آن یک جنگ تمام عیار نظامی نیز براین کشور تحمیل شد.

وی ادامه داد: هیچکس تردید ندارد که این عراق نبودکه با ما می‌جنگید بلکه همه مستکبرین آن زمان در شرق وغرب پشت سر عراق ایستاده بودند. اما علی‌رغم همه این‌ها دشمن در مصاف با ما شکست خورد و امروز یک جنگ به زعم خود تمام عیار اقتصادی را برای به زانودر آوردن این مردم بکار گرفته‌اند.

کد N156737

وبگردی