آفتاب

همسر سابق جاسوس رژیم صهیونیستی این رژیم را خائن خواند

همسر سابق جاسوس رژیم صهیونیستی این رژیم را خائن خواند

تهران – ایرنا - همسر سابق جاسوس رژیم صهیونیستی در آمریکا، این رژیم را ˈخائنˈ نامید و خواستار جبران رنج ها و مشقاتی شد که به خاطر خدمت به این رژیم متحمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری صهیونیستی ˈتایمز آو اسرائیلˈ، ˈآن پولاردˈ همسر سابق ˈجاناتان پولاردˈ که به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در آمریکا بازداشت و زندانی شد، روز شنبه در مصاحبه با شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی از وضعیت زندگی فلاکت بار خود سخن گفت و خواستار جبران زحماتی شد که طی سال ها به خاطر جاسوسی برای رژیم صهیونیستی متحمل شده است.

تایمز آو اسرائیل افزود: پولارد در حال حاضر در یک آپارتمان محقر زندگی می کند که به دلیل وضعیت نامناسبش، امکان نمایشش در تلویزیون وجود نداشت. او همچنین از بیماری های مختلفی رنج می برد و هزینه های سنگینی بابت عوارض جانبی سال ها حبس می پردازد.

جاناتان پولارد یک تحلیلگر غیر نظامی اطلاعاتی در نیروی دریایی آمریکا بود که هزاران سند طبقه بندی شده را در اختیار مقامات رژیم صهیونیستی گذاشت. وی در سال 1985 در آمریکا دستگیر و سپس به حبس ابد محکوم شد. همسر سابق وی نیز به اتهام همکاری با شوهرش پنج سال از عمرش را در زندان های آمریکا گذراند.

همسر سابق این جاسوس به دلیل شرایط دشوار زندگی در آمریکا با کنسولگری رژیم صهیونیستی در نیویورک تماس گرفت و به دستور ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر این رژیم، در سال 2010 به فلسطین اشغالی منتقل شد تا از کمک هایی برخوردار شود. اما بعد از بیش از سه سال وی اعلام کرد که کمک چندانی از رژیم صهیونیستی دریافت نمی کند.

وی در مصاحبه با تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن اعلام مطالباتش از این رژیم هدف خود را ˈاجرای ذره ای عدالت ˈ توصیف کرد.

پولارد گفت: از وقتی من و همسر سابقم دستگیر شدیم، اسرائیل به ما پشت کرد.

وی همچنین در خاطراتش بازگو کرد زمانی که به مافوق جاناتان گفت که مقامات آمریکایی به اقدامات جاسوسی وی پی برده اند، این مافوق به سرعت آمریکا را ترک کرد و به تل آویو بازگشت بی آن که به او کمکی کرده باشد.

همسر سابق پولارد گفت: این فرد به من گفت که نگران نباشم زیرا همه ما یهودی هستیم و به همدیگر وابسته ایم و من از سر حماقت حرف هایش را باور کردم. من حقیقتا تصور نمی کردم که او ما را تنها بگذارد اما او این کار را کرد.

وی رژیم صهیونیستی را ˈخائنˈ توصیف کرد و گفت که هیچگاه نشنیده بوده که رژیمی به نیروهای خود خیانت کند.

وی همچنین ˈشیمون پرزˈ (نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی ) را به خاطر بی اعتنایی به مخمصه ای که وی و همسرش گرفتارش شده بودند به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: ˈاو تا این لحظه حتی یک کلمه هم با ما سخن نگفته است. مقامات اسرائیلی می خواهند وانمود کنند که اتفاقی نیفتاده است. اما باید بدانند که من هنوز هستم و حقوقم را می خواهم.ˈ

خاورم**9156 *1446
کد N155759

وبگردی