آفتاب

ترور رئیس شورای نظامی شهر سرت لیبی

ترور رئیس شورای نظامی شهر سرت لیبی

منابع لیبیایی از ترور رئیس شورای نظامی شهر سرت در شرق لیبی به دست افراد مسلح ناشناس خبر دادند.

منابع لیبیایی از ترور رئیس شورای نظامی شهر سرت در شرق لیبی به دست افراد مسلح ناشناس خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع امنیتی لیبیایی گزارش داد: افراد مسلح ناشناس روز شنبه مخلوف بن ناصر الفرجانی، رئیس شورای نظامی شهر سرت در شرق لیبی را هدف قرار داده و وی را ترور کردند.

این منابع افزودند: افراد مسلح در حالی که سوار خودرویی بدون پلاک بودند رئیس شورای نظامی شهر سرت را تا زمانی که به نزدیکی بخش امنیتی برسد زیرنظر گرفتند و سپس وی را هدف حمله قرار دادند.

منابع پزشکی در لیبی نیز عنوان داشتند: الفرجانی زمانی به بیمارستان رسید که جان خود را از دست داده بود و چند گلوله به بدنش از جمله در سینه و سرش اصابت کرده بود.

الفرجانی ریاست یکی از شوراهای نظامی را برعهده داشت که پس از انقلاب 17 فوریه 2011 که به برکناری معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی انجامید تشکیل شده بود.

در همین حال نتایج اولیه انتخابات هیات موسسان، مسئول تدوین پیش نویس قانون اساسی جدید لیبی حاکی از این است که لیبرال‌ها به ویژه در طرابلس و بنغازی پیروز شده‌اند.

قرار است که نتایج نهایی دو هفته بعد اعلام شود و نامزدها ظرف 12 روز می‌توانند هر شکایتی راکه در خصوص نتایج داشته باشند مطرح کنند.

انتهای پیام

کد N155516

وبگردی