آفتاب

النشره: احتمالا منبع شلیک موشک ها به جبل الشیخ، حزب الله بوده است

النشره: احتمالا منبع شلیک موشک ها به جبل الشیخ، حزب الله بوده است

بیروت – ایرنا – پایگاه اطلاع رسانی لبنانی« النشره» نوشت که احتمالا منبع پرتاب موشک ها به جبل الشیخ حزب الله بوده و این اقدام در پاسخ به حمله هوایی اخیر این رژیم به پایگاه حزب الله در شرق لبنان صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، النشره افزود: این موشک ها بامداد شنبه و نزدیک یک پایگاه نظامی اسراییل در ارتفاعات جبل الشیخ اصابت کرده است.

منابع رسمی و حزب الله تاکنون در این باره اظهار نظر نکرده اند.

این خبر النشره در حالی است که همین پایگاه لحظاتی بعد به نقل از « افیخاری ادرعی» سخنگوی ارتش صهیونیستی گزارش داد که احتمالا این موشک ها در زمان درگیری نیروهای ارتش سوریه و مخالفان شلیک و به ارتفاعات جبل الشیخ اصابت کرده است.

رسانه های صهیونیستی پیدا شدن بقایای دو موشک نزدیک یک پایگاه ارتش صهیونیستی در ارتفاعات جبل الشیخ را تایید کرده اند.

برخی منابع خبری لبنانی گزارش دادند که جنگنده ها و هواپیماهای شناسایی ارتش صهیونیستی از صبح امروز(شبنه) در ارتفاع بسیار پایین بر فراز مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی به پرواز در آمده اند.

روزنامه صهیونیستی (یدیعوت آحرونوت» نوشت که بامداد امروز( شنبه) انفجارهایی در ارتفاعات جبل الشیخ در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان و سوریه صورت گرفته است.

پایگاه اطلاع رسانی این روزنامه صهیونیستی افزود که صداهای مهیبی در این منطقه شنیده شده است.

یدیعوت آحرونوت اضافه کرد: ارتش اسراییل درحال بررسی منطقه است تا منبع این انفجارها را شناسایی کند و تاکنون از کشته ها و یا زخمی های احتمالی در میان نیروهای ارتش اسراییل مستقر در منطقه خبری بدست نیامده است.

خاورم ** 1324
کد N154447

وبگردی