آفتاب

برگزاری ازدواج دانشجویی با هدف ترویج ازدواج آسان

برگزاری ازدواج دانشجویی با هدف ترویج ازدواج آسان

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: جشن ازدواج دانشجویی دانشجویان این دانشگاه با هدف ازدواج آسان برگزار خواهد شد.

یزدان سهرابی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، اظهار کرد: جشن ازدواج دانشجویی 1300 زوج از دانشجویان دانشگاه پیام نور استان‎های تهران و لرستان ماه جاری در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این مراسم در سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و با هدف رواج زندگی ساده و ازدواج آسان و به دور از مشکلات دست‎ و پاگیر جوان‎های امروز اعم از فخر فروشی و تجمل‎گرایی برگزار می‎شود.

سهرابی با اشاره به اینکه ازدواج دانشجویی به‎ عنوان نمونه‎ای از ازدواج آسان رضای خدا را در بر خواهد داشت، ادامه داد: برگزاری جشن ازدواج دانشجویی اقدامی در راستای تحقق سفارشات مقام معظم رهبری است. دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های پیام نور در راستای ترویج ازدواج آسان عنایاتی خاص داشته است.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: دانشجویان شرکت کننده در این دوره از جشن‎های ازدواج دانشجویی با قرائت دعای عهد در مسجد جمکران از سخنرانی حجت‎الله رفیعی بهره برده و با علما و حضرت آیت‎ الله مکارم شیرازی دیدار خواهند داشت.

وی اظهار کرد: زوج‎های دانشجویی در این مراسم تجدید میثاقی با آرمان‎های امام(ره) خواهند داشت و زندگی خود را با دعای عهد امام زمان آغاز می‎کنند.

سهرابی یادآور شد: این مراسم با همکاری صداوسیما، وزارت کشور، شهرداری تهران، سازمان پایانه‎های تهران، استانداری لرستان، موسسه فرهنگی فروغ فلق، شرکت هواپیمایی محراج و... برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N153338

وبگردی