آفتاب

مرحله دوم تور دوچرخه سواری مالزی/ تیم پتروشیمی تبریز رده پنجم آسیا

مرحله دوم تور دوچرخه سواری مالزی/ تیم پتروشیمی تبریز رده پنجم آسیا

کوالالامپور – ایرنا - مرحله دوم از نوزدهمین دوره تور دوچرخه سواری لنکاوی مالزی به مسافت 132 و نیم کیلومتر عصر روز جمعه با حضور رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رکابزنان مسیر ˈسونگای پتانیˈ تا ˈتاتاپینگˈ در مالزی را رکاب زدند و تیم پتروشیمی تبریز در این مرحله موفق شد در رده بندی تیم های آسیایی به مقام پنجم دست یابد.

در نخستین مرحله این رقابت ها که روز گذشته برگزار شد تیم پتروشیمی تبریز در رده بندی تیم های آسیایی سوم شده بود.

در رده بندی بین کل تیم ها، پتروشیمی تبریز که در نخستین روز در جایگاه یازدهم قرار گرفت در پایان دومین روز این رقابت ها به جایگاه چهاردهم رفت.

جایگاه رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز در بین رکابزنان آسیایی در دومین روز این رقابت ها تغییر کرد و مهدی سهرابی از جایگاه چهارم به جایگاه سوم رسید.

امیرکلاهدوز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت در حالی که روز گذشته در جایگاه 28 بود. بهنام خسروشاهی نیز در دومین روز تور لنکاوی در جایگاه 31 قرار گرفت. وی در نخستین روز رقابت ها در جایگاه نهم ایستاد.

قادر میزبانی نیز در جایگاه 35 ، میرصمد پورسیدی در جایگاه 36 و وحید غفاری در جایگاه سی و هفتم قرار گرفت.

مرحله سوم تور دوچرخه سواری لنکاوی مالزی به مسافت 166 و نیم کیلومتر فردا (شنبه) از کمپا آغاز و تا کوالالامپور ادامه می یابد.

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز با شش رکابزن با 20 تیم دیگر حاضر در این تور رقابت می کند.

تیم های ملی دوچرخه سواری هنگ کنگ، اندونزی، مالزی و تیم های باشگاهی از ایران، کلمبیا، ژاپن، سنگاپور، چین و چند تیم اروپایی و آسیایی دیگر در این رقابت ها حضور دارند.

در تور یکهزار و 495 کیلومتری دوچرخه سواری مالزی که در 10 مرحله و در 10 روز برگزار می شود، دوچرخه سواران از هشت استان مالزی عبور کرده و رقابت ها در شهر کوالا مرکز ایالت ترانگانو پایان می یابد.

طولانی ترین مسیر این رقابت ها با بیش از 230 کیلومتر در مرحله هفتم این تور است که رکابزنان از شهر کوتا تینگی رقابت را شروع می کنند و تا شهر پکان در استان پهنگ رکاب خواهند زد.

آساق**د.م**1611
کد N152769

وبگردی