آفتاب
طهام پور در گفتگو با ایلنا خبر داد:

قاچاق انواع تلویزیون و کولر گازی از مرزهای غربی

قاچاق انواع تلویزیون و کولر گازی از مرزهای غربی

تلویزیون و کولر گازی از جمله کالاهایی است که بیشتر به صورت قاچاق از مرزهای غربی وارد تهران می شود البته بجز اینها گوشی موبایل و لوازم آرایشی و بهداشتی و لپ تاپ نیز از اقلامی است که به وفور قاچاق می شوند.

رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی از قاچاق انواع تلویزیون و کولر گازی از مرزهای غربی کشور خبر داد.

محمد طهام پور رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بازار لوازم خانگی در ایام پایانی سال اظهار داشت: در حال حاضر مردم به اندازه نیازشان خرید می کنند و کسی مازاد خرید نمی کند این در حالی است که در سال گذشته مردم نگاه متفاوتی به بازار داشتند و خرید یکسال بعد خود را نیز انجام می دادند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای سال جدید قیمت ها تغییر خواهد کرد، افزود: با توجه به افزایش نرخ حامل های انرژی و همچنین افزایش دستمزدها مسلما قیمت کالا نیز صعودی خواهد شد.

رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی در ادامه به آزاد سازی کالاهای اولویت 10 و تغییر اولویت برخی کالاها تصریح کرد: به نظر می رسد با 2 برابر شدن تعرفه ها به منظور حمایت از تولید داخل و واردات با ارز آزاد نرخ کالاهای وارداتی نیز افزایش پیدا کند هر چند تاکنون کسی برای ثبت سفارش اقدام نکرده است.

وی درپاسخ به این پرسش که چه کالاهایی به صورت قاچاق در بازار بیشتر است، گفت: تلویزیون و کولر گازی از جمله کالاهایی است که بیشتر به صورت قاچاق از مرزهای غربی وارد تهران می شود البته بجز اینها گوشی موبایل و لوازم آرایشی و بهداشتی و لپ تاپ نیز از اقلامی است که به وفور قاچاق می شوند.

 

کد N152294

وبگردی