آفتاب
سردار نقدی درجمع خبرنگاران:

صحنه گردان کشتار مسلمانان امریکاست

صحنه گردان کشتار مسلمانان امریکاست

دشمنی که از ترسش تهدید می‌کند و زبان تهدید را بکار می‌گیرد همه دنیا می‌داند که در اقتصادش ورشکسته است و سیاستش نیز شکست خورده است و نیروهای شکست خورده‌اش را دست از پا شکسته‌تر دارد از منطقه جمع می‌کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه جنایتهایی که در شرق و غرب آسیا و افریقای مرکزی در حق مسلمانان انجام می‌شود همه و همه یک صحنه گردان اصلی دارد و آن هم آمریکاست.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به سمنان، سردار محمد رضا نقدی در حاشیه رزمایش الی بیت المقدس در سمنان و درجمع خبرنگاران گفت: بسیجیان برای لحظه‌ای که فرمان آزادی بیت المقدس صادر لحظه شماری می‌کنند.

وی افزود: همه جنایتهایی که در شرق و غرب آسیا و افریقای مرکزی در حق مسلمانان انجام می‌شود همه و همه یک صحنه گردان اصلی دارد و آن هم آمریکا ست.

وی درپاسخ به این سوال که واکنش بسیج در مقابل این جنایت‌ها چیست، اظهار کرد: همه ما خشم خود را نگه می‌داریم و خود را آماده می‌کنیم تا یکباره خشم خودرا بر سر استکبار جهانی فرو بریزیم و انتقام همه این خونهای مظلومان را بگیریم.

وی افزود: دشمنی که از ترسش تهدید می‌کند و زبان تهدید را بکار می‌گیرد همه دنیا می‌داند که در اقتصادش ورشکسته است و سیاستش نیز شکست خورده است و نیروهای شکست خورده‌اش را دست از پا شکسته‌تر دارد از منطقه جمع می‌کند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به این سوال که با توجه به ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی نقش نیروهای مسلح و بسیج در تحقق آن چیست، عنوان کرد: بسیج همواره در این زمینه پیشتاز بوده و قبل از ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی از ابتدای امسال با تدابیری که رهبری فرموده‌اند کار خودش را آغاز کرد و سال ۹۲ سال خوبی در عرصه جهاد اقتصادی بود که به زودی آمارهای آن به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: با این سیاست‌ها که ابلاغ شد تکلیف بسیج نسبت به گذشته دو چندان شد و علاوه بر آن چیزی که در سال ۹۳ پیش بینی کرده بودیم، اقدامات بسیار گسترده تری باید انجام دهیم و امیدواریم دولت هم بتواند از ظرفیتهای عظیم بسیج برای تحقق یافتن این سیاست‌ها استفاده کند.

وی خاطر نشان کرد: با مراجعه به مردم می‌توان کارهایی را انجام داد که گاهی از چندین متخصص و گروههای تخصصی برنمی آید و بسیج همین مردم سازمان یافته و آماده هستند و امیدواریم دولت بتواندبه خوبی از این ظرفیتهای بسیج برای اقتصاد مقاومتی استفاده کند.

سردار نقدی پیام رزمایش الی بیت المقدس را آمادگی نیروهای بسیج، دلگرمی مسلمانان دنیا و مستضعفان و آزادیخواهان دنیا عنوان کرد و گفت: این رزمایش‌ها در دل دشمنان اسلام و ایران ترس می‌افکند.

وی همچنین در خصوص اردوهای راهیان نور گفت: امسال راهیان نور با شور و اشتیاق بیشتر انجام می‌گیرد و با مقدمات و امکاناتی که فراهم شده است امیدواریم بتوانیم از مردم ایران پذیرایی کنیم. تاکنون ۸۰ هزار تخت برای مسافران آماده کرده‌ایم.

 

کد N152293

وبگردی