آفتاب
سردار نقدی:

برای آزادی بیت المقدس لحظه شماری می‌کنیم

برای آزادی بیت المقدس لحظه شماری می‌کنیم

در جنگ اقتصادی و فرهنگی که اکنون حضور داریم؛ برنامه‌های فرهنگی بسیج از جمله حلقه صالحین باید هر روز جدی‌تر شود و بصیرتمان افزایش یابد/ واحد بازیگران غیر نظامی در پنتاگون تاسیس کرده‌اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن بداند بسیجیان برای لحظه‌ای که فرمان آزادی بیت المقدس صادر شود، لحظه شماری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به سمنان، سردار محمد رضا نقدی در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش الی بیت المقدس با اشاره به جنایتهایی که در حق مسلمانان می‌شود، اظهار کرد: در هر جایی به بهانه‌ای مسلمانان را می‌کشند. در شرق تایلند به بهانه افراطی گرایی بودایی‌ها، در شرق کشورمان به بهانه مبارزه با تروریست، در سوریه و عراق و لبنان به بهانه تکفیری‌گری و در افریقای مرکزی به بهانه مسیحیت افراطی شاهد کشته شدن مسلمانان هستیم.

نقدی ادامه داد: در افریقا فلسطین و غزه می‌بینیم که چه جنایتهایی صورت می‌گیرد، اهل سنت مظلوم را می‌کشند وامروز دل مسلمانان از دست جنایتهای استکبار خون است.

وی با اشاره به حضور نظامی امریکا در عراق و افغانستان ابراز کرد: به دنبال شکست مفتضحانه آمریکا در عراق و افغانستان و و شکست راهبرد لشکر کشی نظامی، در پنتاگون واحد بازیگران غیر نظامی را تاسیس کردند.

فرمانده بسیج مستضعفین در خصوص راهبرد جدید امریکا گفت: امریکا افراد فریب خورده را درتمام دنیاجمع می‌کند و آن‌ها را به صحنه جنگهای مورد نظر خود می‌فرستد.

وی افزود: با این کار دیگر بودجه‌ای برای ارتش خود نیاز ندارد و مزدوران محلی برایشان می‌جنگند در مقابل از لحاظ بین المللی نیز نمی‌شود به آن‌ها فشار آورد زیرا دست آن‌ها دیگر مستقیما دیده نمی‌شود.

سردار نقدی بیان کرد: با این حربه، ردپای مستکبران در جنایاتی که در حق مسلمانان می‌شود دیده نمی‌شود، البته این‌ تصور آنهاست. زیرا امروز بشریت بیدار است. مسلمانان بیدارند و خشم خودرا ذخیره کرده‌اند تا به یکباره بر سرآمریکا و صهیونیزم بریزند.

وی خطاب به بسیجیان و حاضران در رزمایش بیت المقدس گفت: امروز بسیجیان باید کمربندهای خودرا ببیند و برای نبرد سرنوشت ساز آماده شوند.

وی با بیان اینکه امروز صهیونیسم در محاصره قرار دارد، عنوان کرد: امروز بسیجیان برای آزادی بیت المقدس آماده‌اند و بدون شک انتقام خون مظلومان را از مسببین آن می‌گیرند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمادگی نظامی ومهیا شدن برای میدان معرکه نیاز ضروری امروز است و گردانهای بسیج باید برای ارتقای آموزش‌ها تلاش کنند.

سردار نقدی آموزش صرف نظامی را کافی ندانست و گفت: در جنگ اقتصادی و فرهنگی که اکنون حضور داریم؛ برنامه‌های فرهنگی بسیج از جمله حلقه صالحین باید هر روز جدی‌تر شود و بصیرتمان افزایش یابد و در این شبیخون فرهنگی باید ایمان و اعتقادمان را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اقدام بسیج برای ایجاد طرحهای اقتصاد مقاومتی اذعان کرد: جهاد مقاومت اقتصادی امسال شروع شد و انشاءالله با فرمان جدید ولایت و ابلاغ سیاستهای مقاومتی این روند حفظ و گسترش می‌یابد.

وی در پایان گفت: دشمن بداند بسیجیان برای لحظه‌ای که فرمان آزادی بیت المقدس صادر شود، لحظه شماری می‌کند.

کد N152285

وبگردی