آفتاب
گزارش فیس‌بوکی ظریف از دهلی

وزیران خارجه لهستان و اسپانیا به تهران می‌آیند

وزیران خارجه لهستان و اسپانیا به تهران می‌آیند

وزیر خارجه ایران از دیدار روز شنبه‌اش با وزیران خارجه لهستان و اسپانیا در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران در صفحه‌فیسبوکش نوشت:

«سلام دوستان

ساعت 7 و نیم صبح جمعه به وقت دهلی (5 و نیم صبح به وقت ایران عزیز) است. دیروز پس از میزبانی وزیران امور خارجه عراق و قطر برای یک سفر دو روزه رسمی به هند آمدم. هفته قبل، هفته پرکاری بود. علاوه بر میزبانی وزیران امور خارجه بلژیک، سنگاپور، عراق و قطر و دبیرکل سازمان همکاری شانگهای و وزیر مشاور در امور خارجی الجزایر یک جلسه 2 و نیم ساعته در کمیسیون امنیت ملی و یک جلسه 4 ساعته شورای معاونان وزارت امور خارجه و صدا و سیما داشتیم که امیدوارم مفید باشد.

دیروز چندین جلسه در دهلی با دانشجویان ایرانی و اعضای ارگان‌های ایرانی در دهلی داشتم و دیشب هم یک سخنرانی در یکی از موسسات معروف تحقیقاتی هندی بنام بنیاد تحقیقات آبزرور، که با حضور جمع کثیری از مقامات پیشین و کنونی هندوستان و سفیران خارجی برگزار شد و وزیر کنونی امور خارجه هند، آقای سلمان خورشید، مدیریت آن را به عهده داشت. جلسه خوبی بود و می‌توانید خبر و و یدئوی سخنرانی را در لینک زیر ببینید.

امروز هم با نخست وزیر، معاون رییس‌جمهور، وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی هند دیدار خواهم داشت و سپس به تهران بر می‌گردم تا فردا صبح میزبان وزیر خارجه لهستان و پس از او، وزیر خارجه اسپانیا باشم و دوباره بار سفر برای دیدار با مقامات ژاپن و اندونزی ببندم.

برنامه‌ها تا عید نوروز قدری سنگین است. امیدوارم حاصل کار برای مردم خوب و مفید باشد.

http://orfonline.org/cms/sites/orfonline/modules/report/ReportDetail.html?cmaid=63627&mmacmaid=63628

شاد و سربلند باشید.

انتهای پیام

کد N152176

وبگردی