آفتاب
زارعی در گفتگو با مهر:

نگاه دولت با اقتصاد مقاومتی فاصله زیادی دارد/ دولت تیم اقتصادی خود را بازسازی کند

نگاه دولت با اقتصاد مقاومتی فاصله زیادی دارد/ دولت تیم اقتصادی خود را بازسازی کند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه نگاه اقتصادی دولت با اقتصاد مقاومتی فاصله زیادی دارد گفت: رئیس جمهور همانطور که در نامه به مقام معظم رهبری از ابلاغ این سیاست های ابراز خوشحالی کرد باید تیم اقتصادی دولت را نیز در راستای اجرای این سیاست ها ساماندهی و بازسازی کرده و ظرفیت های اقتصاد کشور را جلب اعتماد کند تا این ظرفیت ها به دولت نزدیکتر شوند.

علی اصغر زارعی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر گفت: نگاه‌های امروز دولت با اقتصاد مقاومتی فاصله زیادی دارد زیرا در اقتصاد مقاومتی اعتماد به توان ملی، استفاده از توان داخل و رشد ظرفیت های کشور را باید اولویت قرار داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار اشت: متاسفانه برخی مشاوران اقتصادی دولت معتقدند تا خارجی ها و سرمایه هایشان وارد نشوند توسعه ای در کشور ایجاد نمی شود در صورتی که این نگاه مغایر با سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: اگر نگاه این افراد بر اقتصاد کشور سنگین شود اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دچار مشکل می شود.

زارعی تاکید کرد: رئیس جمهور همانطور که در نامه به مقام معظم رهبری از ابلاغ این سیاست های ابراز خوشحالی کرد باید تیم اقتصادی دولت را نیز در راستای اجرای این سیاست ها ساماندهی و بازسازی کرده و ظرفیت های اقتصاد کشور را جلب اعتماد کند تا این ظرفیت ها به دولت نزدیکتر شوند.

 

کد N152033

وبگردی