آفتاب
ظریف خبر داد:

وزیران خارجه لهستان و اسپانیا به تهران می آیند/ سفر به ژاپن و اندونزی

وزیران خارجه لهستان و اسپانیا به تهران می آیند/ سفر به ژاپن و اندونزی

وزیر امور خارجه از سفر همتایان لهستانی و اسپانیایی خود به تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در صفحه فیسبوک خود نوشت:

سلام دوستان
ساعت 7 و نیم صبح جمعه به وقت دهلی (5 و نیم صبح به وقت ایران عزیز) است. دیروز پس از میزبانی وزرای امور خارجه عراق و قطر برای یک سفر دو روزه رسمی به هند آمدم. هفته قبل، هفته پرکاری بود. علاوه بر میزبانی وزرای امور خارجه بلژیک، سنگاپور، عراق و قطر و دبیرکل سازمان همکاری شانگهای و وزیر مشاور در امور خارجی الجزایر
یک جلسه 2و نیم ساعته در کمیسیون امنیت ملی و یک جلسه 4 ساعته شورای معاونین وزارت امور خارجه و صدا و سیما داشتیم که امیدوارم مفید باشد.

دیروز چندین جلسه در دهلی با دانشجویان ایرانی و اعضای ارگان های ایرانی در دهلی داشتم و دیشب هم یک سخنرانی در یکی از مؤسسات معروف تحقیقاتی هندی بنام بنیاد تحقیقات آبزرور، که با حضور جمع کثیری از مقامات سابق و کنونی هندوستان و سفرای خارجی برگزار شد و وزیر کنونی امور خارجه هند، آقای سلمان خورشید، مدیریت آن را به عهده داشت. جلسه خوبی بود .

امروز هم با نخست وزیر، معاون رییس جمهور، وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی هند دیدار خواهم داشت و سپس به تهران بر می گردم تا فردا صبح میزبان وزیر خارجه لهستان و پس از او، وزیر خارجه اسپانیا باشم و دوباره بار سفر برای دیار با مقامات ژاپن و اندونزی ببندم.

برنامه ها تا عید نوروز قدری سنگین است. امیدوارم حاصل کار برای مردم خوب و مفید باشد.

کد N151944

وبگردی