آفتاب

نماینده مردم صحنه: قوه قضاییه با قاطعیت با مجرمان برخورد کند

نماینده مردم صحنه: قوه قضاییه با قاطعیت با مجرمان برخورد کند

نماینده مردم صحنه در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه باید با قاطعیت تمام با مجرمین برخورد کند تا آن‌ها نتوانند لحظه‌ای در جامعه احساس امنیت و آرامش کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، حجت الاسلام وحید احمدی در شورای اداری شهرستان صحنه که با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزار شد، گفت: فلسفه وجودی دستگاه قضا در کشور برای خدمت به مردم و سالم سازی جامعه می باشد تا کمترین مشکلات احتمالی در سطح جامعه پدیدار شود و این سالم سازی جز با همکاری تمام نهاد های جامعه میسر نخواهد شد.

وی با اشاره به این‌که «آسیب‌شناسی در حوزه‌های مختلف می‌تواند در پیشگیری از وقوع جرم بسیار مفید باشد»، گفت: در پوسته جامعه ما مشکلات بسیاری وجود دارد که باید آن‌ها را حل کرد و در این راه نباید تنها چشم‌مان به قوه قضاییه باشد، بلکه همه ارگان‌های موجود بویژه ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی همچون سازمان تبلیغات، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و .. باید به پای کار بیایند.

وی با بیان این‌که «قوه قضاییه باید با قاطعیت تمام با مجرمین رفتار کند تا آن‌ها نتوانند لحظه‌ای در جامعه احساس امنیت و آرامش کنند»، تصریح کرد: باید روابط ناسالم در ادارات را از بین برد و این‌که شخصی برای انجام کارش در هر اداره باید دنبال روابط و آشنا باشد این امر نشان دهنده ضعف مدیریتی است و باید از بین برده شود.

احمدی با بیان این‌که »حدود یک سوم زمین‌های شهر صحنه قولنامه ای هستند»، گفت: حل این مشکل یکی از مطالبات عمومی مردم شهرستان است و با پیگیری‌ها و تلاش‌ها به دنبال حل این مشکل هستیم.

انتهای پیام

کد N151521

وبگردی