آفتاب
قائم مقام بنیاد حجاب و عفاف

شوخی با حجاب و عفاف، شوخی با کل اعتقادات اسلامی است

شوخی با حجاب و عفاف، شوخی با کل اعتقادات اسلامی است

قائم مقام بنیاد حجاب و عفاف کشور ترویج بی حجابی و بی‌عفافی را یک توطئه دشمن علیه جهان بشریت اعلام کرد.

قائم مقام بنیاد حجاب و عفاف کشور ترویج بی حجابی و بی‌عفافی را یک توطئه دشمن علیه جهان بشریت اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، نبی‌الله حبیبی در مراسم راه‌اندازی دفتر حجاب و عفاف لرستان گفت: دشمن از همان اول انقلاب فعالیت خود در زمینه مقابله با حجاب و عفاف در کشور ما را آغاز کرده و می‌توان گفت تعمیق و گسترش فساد یک موضوع سازمان یافته است.

وی افزود: دشمن برای تعمیق و گسترش فساد علیه ملت ما به‌خصوص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به‌صورت سازمان یافته فعالیت دارد؛ چراکه می‌داند جوان دختر و پسری که در فضای ایمان به خدا رشد می‌کند اهل جهاد و مبارزه از آب درمی‌آید و دشمن نخواهد توانست بر ذهن و فکر او اثر بگذارد.

وی ادامه داد: رمز اصلی ترویج و گسترش فساد در کشورهای اسلامی توسط دشمنان را می‌توان در همین مقوله جست‌وجو کرد.

قائم مقام بنیاد حجاب و عفاف تصریح کرد: در کشورهای غربی هم ترویج بی‌بندوباری و فساد یک کار سازمان یافته از طرف سرمایه‌داری غربی است، چون آدم فاسد بی‌بندوبار حتی شجاعت دفاع از منافع خودش را ندارد و دشمن به‌راحتی می‌تواند با چیزهای محدود او را سرگرم کند.

وی خاطرنشان کرد: غرب مصمم به این است که با کار ایدئولوژیک، نظامی، اقتصادی، سیاسی و تبلیغی ریشه‌های تفکر اسلامی را بسوزاند و نباید این موضوع را تلقی کرد.

وی با بیان این‌که «نباید نسبت به بحث حجاب و عفاف بی‌توجه بود» گفت: شوخی گرفتن موضوع حجاب و عفاف شوخی با کل اعتقادات اسلامی است؛ چراکه جامعه‌ای که فاسد باشد نمی‌توان از آن انتظار داشت، مسلمان شود.

قائم مقام بنیاد حجاب و عفاف با بیان این‌که به فساد کشاندن جوامع اسلامی راهی برای این است که آن‌ها را از درون بپوسانند، اظهار کرد: متاسفانه دولت‌ها تا به حال بهای لازم را به این مقوله مهم نداده‌اند.

وی با بیان این‌که «شورای انقلاب فرهنگی قانون طرح حجاب و عفاف را طرح کرده و 26 دستگاه مامور اجرای این قانون هستند» تصریح کرد: این قانون از 9 سال پیش تصویب شده است، دولت‌های گذشته تاکنون باید جوابگو باشند که چرا این قانون با وجود تصویب شدن هنوز اجرایی نشده است.

وی از پوشش نامناسب برخی کارکنان زن ادارت در محیط کار انتقاد کرد و افزود: مطمئن هستیم در مقابل این بی‌حجابی‌ها، کار فرهنگی دیگر جوابگو نیست باید در مقابل این قبیل خطاها جدی‌تر وارد شد.

حبیبی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح فعالیت‌های بنیاد حجاب و عفاف پرداخت و گفت: ما به هیچ ردیف دولتی از نظر مالی متصل نیستیم و سیاست کلی این است که با شکوفا کردن استعدادهای مربوط به حجاب و عفاف می‌توانیم موفق باشیم.

انتهای پیام

کد N151520

وبگردی