آفتاب

آیین بزرگداشت دو شهید حادثه تروریستی دیاله عراق در شهرکرد برگزار شد

آیین بزرگداشت دو شهید حادثه تروریستی دیاله عراق در شهرکرد برگزار شد

شهرکرد-ایرنا- آیین هفتمین روز شهادت دو شهید حادثه تروریستی چهارمحال و بختیاری در حادثه تروریستی دیاله عراق روز پنجشنبه در شهر ˈهفشجانˈ شهرستان شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آیین هفتمین روز این دو شهید بزرگوار با حضور خانواده این شهیدان، خانواده معظم شهدای هفشجان، جمعی از مردم و مسوولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

پیکر مطهر شهیدان ˈˈمحمدرضا کیوانیˈ و ˈعلی شیخ نژادˈ که در حادثه تروریستی استان دیاله عراق به شهادت رسیده بودند، روز چهارشنبه سی ام بهمن ماه در شهرکرد و هفشجان تشییع شد.

پیکر این دو شهید پس از اقامه نماز از سوی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در هفشجان زادگاه آنان به خاک سپرده شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید 24 بهمن ماه جاری از مرز خسروی وارد کشور شد.

به گزارش ایرنا، تروریست های مسلح عصر جمعه 22 آذر به خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی و عراقی که عازم محل اقامت خود بودند، در منطقه ˈالندیˈ نزدیک منطقهˈ بلدروزˈ استان دیاله واقع در 75 کیلومتری شمال شرق بغداد حمله کرده و آنان را به گلوله بستند.

در این حمله تروریستی 18 کارگر و مهندس ایرانی و عراقی کشته و چهار نفر مجروح شدند که 9 نفر از این شهدا از چهارمحال و بختیاری بودند.

شهیدان محمد نصیری، خسرو پاداش، یزدان کیوانی ، رضا امانی اشکفتکی، کامران شبان چالشتری، مرتضی پالار هفشجانی و علی حسین خلیلی لردگانی از صنعتگران شهید این استان در حادثه تروریستی دیاله عراق بودند.

547/
کد N151484

وبگردی