آفتاب

وزارت کشور پاکستان: تدابیر شدید امنیتی در اسلام آباد بطور دائم برقرار است

وزارت کشور پاکستان: تدابیر شدید امنیتی در اسلام آباد بطور دائم برقرار است

اسلام آباد - ایرنا - وزارت کشور پاکستان اعلام کرد: دولت تصمیم به استقرار کماندوهای ویژه در مناطق حساس شهر ˈاسلام آبادˈ پایتخت این کشور گرفته و تدابیر شدید امنیتی در این شهر بطور دائمی برقرار بوده و نیروها در حالت آماده باش قرار دارند.

این وزارتخانه گزارش خود در خصوص ناامن بودن اسلام آباد را به ˈکمیسیون امور داخلی مجلس ملیˈ پاکستان ارائه کرد و دلیل آن را ˈوجود تروریست های وابسته به گروه های غیرقانونی و افراطی از جمله القاعده، طالبان و لشکر جهنگویˈ ذکر کرد.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری روزنامه اردو زبان ˈجنگˈ روز پنجشنبه گزارش داد: اعضای بخش عملیات ویژه وزارت کشور و پلیس اسلام آباد در جلسه ای، تداوم آماده باش کامل نیروها و تدابیر شدید امنیتی در اسلام آباد و تغییراتی در طرح امنیتی پایتخت را تصویب کردند.

در این گزارش آمده است: تعداد کماندوهای پلیس در بخش عملیاتی، به صدها کماندو افزایش یافته و با استقرار مستقل کماندوها در 25 منطقه اسلام آباد موافقت شد.

روزنامه جنگ به نقل از فرمانده عملیاتی نیروهای پلیس اسلام آباد نوشت: پیشتر نزدیک به یک هزار نفر از کماندوهای پلیس حفاظت از نقاط حساس این شهر را برعهده داشتند که هم اکنون کلیه ماموران امنیتی که در محلهای غیر ضروری مامور هستند نیز برای استقرار در نقاط جدید فراخوانده شدند.

وزارت کشور پاکستان هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد: اسلام آباد خطرناکترین شهر پاکستان است.

آساق ** 1095**1577
کد N151367

وبگردی