آفتاب
رژیم صهیونیستی :

هماهنگی با مخالفان سوری فراتر از کمکهای پزشکی است

هماهنگی با مخالفان سوری فراتر از کمکهای پزشکی است

روابط ارتش رژیم صهیونیستی با گروههای مخالف مسلح در سوریه به ویژه در جولان نیاز به مدارک و ادله زیادی ندارد و از سطح کمکهای پزشکی رژیم به مجروحان گروههای تروریستی فراتر می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، یک افسر بلندپایه در فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با پایگاه خبری عبری واللا به تماسها با نمایندگان شورشیان سوری برای انتقال مجروحانشان به بیمارستانهای اسرائیل برای درمان اعتراف و تاکید کرد تاکنون بیش از 1600 فرد مسلح در بیمارستانهای اسرائیل مداوا شده اند.

اما مهمترین نکته ای که در سخنان این افسر بلندپایه اسرائیلی آمده، تاکید وی بر تماسها با شورشیان سوری که فراتر از کمکهای پزشکی به تروریستهای مجروح است.

این مسئله را کارشناسان امنیتی اسرائیلی فاش کردند که موسسه امنیتی اسرائیل در حال تماس با شورشیان سوری نه تنها در خصوص انتقال مجروحان ودرمان آنها بلکه با هدف گفتگوی گسترده در مسائل است.

این افسر بلندپایه که نامش فاش نشده، گفته است 1600 شورشی در واحدهای پزشکی ارتش اسرائیل در نزدیکی منطقه مرزی با سوریه مداوا شده اند و برخی به سبب وخامت حالشان به بیمارستانهای اسرائیلی منتقل شده اند.

این افسر صهیونیست گفته است کنترل مناطق مرزی از کنترل ارتش سوریه خارج شده و مناطقی هم که تحت سیطره مخالفان قرار دارد، شاهد حضور جنگجویانی از خارج سوریه است، اما اینها(تروریستهای به اصطلاح جهادی) هم تمایلی به انجام اقدامات خصمانه علیه ما ندارند.
 

کد N151270

وبگردی