آفتاب
رییس دفتر رهبرمعظم انقلاب:

برای تحقق اقتصاد مقاومتی بایدبه امکانات کشور تکیه کرد

برای تحقق اقتصاد مقاومتی بایدبه امکانات کشور تکیه کرد

شیراز- ایرنا- رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: باید برای عزتمندی، موفقیت و تحقق اقتصاد مقاومتی به امکانات و داشته های موجود کشور تکیه کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی پنجشنبه در دومین روز ششمین اجلاسیه منطقه ای استان های جنوبی کشور و جامعه مدرسین حوزه علیمه قم در شیراز اظهارداشت: طرح اقتصاد مقاومتی تفکر ناب رهبر معظم انقلاب است که ایشان معتقدند تنها راه عبور ملت از این گردنه، نبودن نگاه به خارج از کشور می باشد.

وی افزود: کشور ایران از منابع و امکانات فراوانی در بخش های مختلف برخوردار است به طوری که امروز ایران بالاترین ذخیره های نفت و گاز را در اختیار دارد لذا باید از این امکانات به بهترین نحو استفاده کرد.

محمدی گلپایگانی بیان کرد: برخی سران کشورها زیر سلطه و بنده آمریکا هستند اما امروز غرب و آمریکا برای ارتباط با کشور ما التماس می کنند که این عزت و سربلندی به دلیل رهبری مدبرانه و داهیانه آیت الله خامنه ای است.

وی اضافه کرد: ذات آمریکا جهان خواری و چپاول مردم دنیا است و به هیچ چیز پایبند نیست و با بهانه جویی و کینه توزی به دنبال حذف کشور ایران است.

محمدی گلپایگانی افزود: رهبری با هوشیاری جلوتر از حوادث حرکت می کنند و همه نقشه های شیطانی دشمنان به ویژه آمریکا که متفکران انها طراحی کرده اند را با یک سخنرانی نقش بر آب می کنندو این بسیار ارزشمند است.

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی، مردم و کشور ایران را آزاد کرد و عزت و هویت از دست رفته مردم به ویژه روحانیت را بازگرداند و احیا کرد.

محمدی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: نامگذاری شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) از سوی مقام معظم رهبری شایسته این شهر است زیرا این استان سابقه طولانی در تاریخ اسلام دارد که در دوران ننگین پهلوی به دنبال عوض کردن چهره این شهر بودند.ک/2

7382/ 667
کد N151225

وبگردی