آفتاب

اعلام حالت آماده‌باش ارتش اسرائیل

اعلام حالت آماده‌باش ارتش اسرائیل

تسنیم نوشت:

ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از پاسخ حزب الله لبنان دستور حالت آماده باش در شمال سرزمین های اشغالی را صادر کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از کانال 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی، ارتش رژیم صهیونیستی در پی حمله اخیر جنگنده های آن به مواضع حزب الله در شرق لبنان حالت آماده باش در شمال سرزمین های اشغالی به دلیل ترس از پاسخ حزب الله را اعلام کرد.
حزب الله لبنان بمباران یکی از مواضع این حزب در شرق لبنان، در جریان حمله صهیونیستها را تأیید کرد.
در همین راستا، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که "عصر دوشنبه 24 ماه فوریه ، هواپیماهای دشمن صهیونیستی یکی از مواضع حزب الله در مرزهای لبنان نزدیک منطقه "جنتا" در "بقاع" را هدف قرار داد".
حزب‌الله لبنان در واکنش به حمله روز سه‌شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یکی از پایگاه‌های این حزب در مرز لبنان با سوریه اعلام کرد: مقاومت حمله اسرائیل را بی جواب نخواهد گذاشت.
حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه در بیانیه‌ای در واکنش به حمله جنگنده‌های صهیونیستی به پایگاه این حزب در منطقه‌ای نزدیک البقاع در مرز سوریه با لبنان ضمن تایید خبر این حمله اعلام کرد: این حمله در حقیقت نقض آشکار حاکمیت لبنان و تجاوز به این کشور به شمار می‌رود و نه فقط مقاومت بلکه باید از سوی تمام احزاب لبنانی موضعی جدی و صریح در این خصوص اتخاذ شود.
در این بیانیه آمده که حمله روز سه‌شنبه جنگنده‌های صهیونیستی هیچ تلفات جانی به دنبال داشت و تنها خساراتی مادی وارد شده است.

5252

کد N151042

وبگردی