آفتاب
رسانه های اوکراین:

یانوکوویچ در یونان به سر می برد

یانوکوویچ در یونان به سر می برد

مسکو- ایرنا - شماری از رسانه های اوکراینی از گریختن ویکتور یانوکوویچ رییس جمهوری مخلوع اوکراین به یونان خبر دادند.

به گزارش ایرنا،این رسانه ها از جمله روزنامه کی یف تایمز روز پنجشنبه نوشتند: یانوکوویچ در استان مقدونیه یونان به سر می برد.

بر اساس این گزارش ها یانوکوویچ در منطقه کوهستانی آفون در شمال شرقی یونان مخفی است.

در ادامه گزارش کی یف تایمز به نقل از گزارش روزنامه نگاری به نام میخاییل میشیشین گفته شده است: یانوکوویچ سکته قلبی کرده و به شدت بیمار است.

در این گزارش آمده است: سران حکومت جدید اوکراین از بیماری سخت یانوکوویچ خبر دارند و سعی می کنند به هر شیوه ای که شده شرایط مرگ وی را فراهم کنند.

روزنامه اوکراینی به فشارهای روانی شدید مخالفان حکومت یانوکوویچ بر وی و طرفدارانش و ضرب و شتم افراد نزدیک به وی اشاره کرد و نوشت: نزدیک ترین افراد به یانوکوویچ که سران حزب مناطق حزب حاکم سابق اوکراین بودند تحت فشار مجبور شدند رییس جمهوری سابق اوکراین را فرد خائنی معرفی کنند که به ملت این کشور خیانت کرد.

در این گزارش آمده است: مقام های حکومت جدید اوکراین به گونه ای اقدام کردند که حتی اگر یانوکوویچ هم برگردد هیچکس از طرفداران وی حاضر به گفت و گو و همکاری با او نباشند.

ویکتور یانوکوویچ رییس جمهوری مخلوع اوکراین روز جمعه بدون اطلاع قبلی کی یف را ترک کرد و مخالفان حکومت وی از فرصت استفاده کرده و به قدرت رسیدند.

اروپام/2242**۵۱۸ **1515
کد N150588

وبگردی