آفتاب
اکبریان در نطق میان دستور:

زوج و فرد کردن جاده چالوس غیر کارشناسی است

زوج و فرد کردن جاده چالوس غیر کارشناسی است

ما به مذاکرات خود جهت اعتمادسازی ادامه می‌دهیم اما به دشمن به خصوص آمریکایی‌ها اعتماد نداریم و هیچگاه از حق و حقوق ملت ایران در خصوص غنی‌سازی صلح‌آمیز هسته‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح زوج و فرد کردن جاده چالوس غیرکارشناسی است و بار امنیتی دارد و نمایندگان چالوس و البرز چنین اجازه را به راهنمایی و رانندگی نخواهند داد.

به گزارش ایلنا، عزیز اکبریان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی درنطق میان دستور خود ضمن تبریک عید باستانی نوروز گفت: دولتمردان آمریکا بدانند هرچقدر به دشمنی با ملت ایران ادامه دهند در دنیا بیشتر تحقیر خواهند شد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند خود را از باتلاق افغانستان،‌ عراق و سوریه نجات دهند اما فضاحتی که در مصر به وجود آوردند هیچگاه از تاریخ محو نخواهد شد و آمریکا به عنوان کشوری ضد دموکراسی در افکار عمومی ملت‌ها باقی خواهد ماند.

این نماینده مردم در مجلس نهم در خصوص مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما به مذاکرات خود جهت اعتمادسازی ادامه می‌دهیم اما به دشمن به خصوص آمریکایی‌ها اعتماد نداریم و هیچگاه از حق و حقوق ملت ایران در خصوص غنی‌سازی صلح‌آمیز هسته‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

اکبریان افزود: اعضای 1+5 بدانند هیچ اراده‌ای نمی‌تواند ملت ایران را از این حق و حقوق قانونی خود بازدارد و آنها با تحریم‌های ناجوانمردانه راه به جایی نخواهند برد و مانند هشت سال دفاع مقدس در نهایت در برابر ملت ایثارگر ایران تسلیم خواهند شد و تیم مذاکره‌کننده نیز باید حکمت و دفاع از منافع ملی را سرلوحه مذاکرات بداند و به هیچ‌وجه از آن عدول نکند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه بیان کرد: دستورالعمل اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری به سران سه قوه ابلاغ شد، که امیدواریم هر یک از قوا با همفکری و همدلی با یکدیگر به وظایف‌شان عمل کنند و از اقدامات شعاری بپرهیزند چرا که تنها راه عزت و سربلندی ملت ایران در مقابل فشارها تکیه بر تولید داخلی و اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش پرداخت مطالبات فرهنگیان و تکمیل مدارس نیمه ساز را خواستار شد.

اکبریان همچنین در خصوص تکمیل اتوبان شهید همت و فاز اول اتوبان تهران شمال به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری به سردار مومنی گفت: ما به شما ارادت داریم اما باید وظیفه خود را به درستی انجام دهید و بدانید که راهنمایی و رانندگی همه کاره کشور نیست و اظهارنظرهای شما درباره طرح زوج و فرد کردن جاده چالوس غیرکارشناسی است چرا که این موضوع بار امنیتی دارد و مردم 300 روستا در این محور زندگی می‌کنند. بنابراین نمایندگان استان البرز و مازندران به شما چنین اجازه‌ای نخواهند داد.

کد N150121

وبگردی