آفتاب
سفر رییس قوه قضاییه به کرمانشاه

حصاری: قوه قضاییه حافظ حقوق مردم و بیت‌المال است

حصاری: قوه قضاییه حافظ حقوق مردم و بیت‌المال است

معاون قضایی قوه قضاییه گفت: خدمت‌رسانی با چهره گشاده و روی باز اجر و مزدش نزد خدا بیشتر است. باید بدانیم همیشه فرصت خدمت گذاری در اختیار ما نیست؛ لذا نباید طلبکارانه با مردم برخورد کنیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام حصاری در جلسه شورای اداری شهرستان گیلانغرب گفت: قوه قضاییه ضمن حفظ کرامت انسانی با اقتدار حافظ حقوق مردم و بیت‌المال و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.

وی با تجلیل از رشادت مردم غیور گیلانغرب در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز همه ما در مسند اجرایی و قضایی وارث آن رشادت‌ها هستیم. وارث خون شهدایی هستیم که با ایثار و جانفشانی تمام وجودشان را در طبق اخلاص گذاشته‌اند تا جمهوری اسلامی پا بگیرد و به‌عنوان یک نظام ارزشی به دنیا معرفی شود.

وی افزود: امروز با گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی مردم همچنان برای پیشرفت نظام در صحنه هستند و برای حفظ ارزش‌های دینی در همه عرصه‌ها به صحنه می‌آیند.

وی همچنین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های قضایی در شهرستان گیلانغرب را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تلاش می‌شود در این سفر مسائل و مشکلات قضایی شهرستان بررسی و رسیدگی شود.

انتهای پیام

کد N150018

وبگردی