آفتاب
سفر رییس قوه قضاییه به کرمانشاه

رییس دیوان عدالت اداری: همه به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنیم

رییس دیوان عدالت اداری: همه به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنیم

رییس دیوا ن عدالت اداری گفت: در نظامی که مبنا و ریشه آن در قرآن و معارف الهی است، انتظار است که خط قرمز مسئولین، احکام الهی باشد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در جلسه شورای اداری شهرستان سنقروکلیایی، گفت: امنیت بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما عطا فرموده و این حاصل زحمات و خدمات مدیران است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره تدوین برنامه اقتصاد مقاومتی گفت: ما 8 سال درگیر جهاد و نبرد مسلحانه در مرزهای غرب و جنوب کشور بودیم که با مقاومت مردم پیروز شدیم.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور افزود: امروز دشمن از جبهه های فرهنگی و اقتصادی با تمام توان به ما حمله کرده و باید به آن توجه داشته و خطرات آن را به جامعه منتقل کنیم.

منتظری گفت: در جبهه اقتصادی همه وظیفه داریم در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری که سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را اعلام فرمودند، همکاری و کمک کنیم.

رییس دیوان عدالت اداری کشور یکی از موانع پیشرفت کشور را قانون کار برشمرد و گفت: باید این قانون در مجلس شورای اسلامی مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود: مشکلاتی که بر سر راه مسائل اقتصادی کشور است باید برداشته شود و این کار باید با حرکت جهادی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری به نحو مطلوب انجام شود تا در این جنگ اقتصادی که دشمن برای ما بوجود آورده پیروز شویم.

انتهای پیام

کد N150017

وبگردی