آفتاب
در واکنش به حمله جنگنده‌های صهیونیستی ؛

حزب‌الله: حمله اسرائیل را بی‌جواب نمی‌گذاریم

حزب‌الله: حمله اسرائیل را بی‌جواب نمی‌گذاریم

حزب‌الله لبنان در واکنش به حمله روز سه‌شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یکی از پایگاه‌های این حزب در مرز لبنان با سوریه اعلام کرد: مقاومت حمله اسرائیل را بی جواب نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری المیادین، حزب‌الله لبنان امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای در واکنش به حمله جنگنده‌های صهیونیستی به پایگاه این حزب در منطقه‌ای نزدیک البقاع در مرز سوریه با لبنان ضمن تایید خبر این حمله اعلام کرد: این حمله در حقیقت نقض آشکار حاکمیت لبنان و تجاوز به این کشور به شمار می‌رود و نه فقط مقاومت بلکه باید از سوی تمام احزاب لبنانی موضعی جدی و صریح در این خصوص اتخاذ شود.

در این بیانیه آمده که حمله روز سه‌شنبه جنگنده‌های صهیونیستی هیچ تلفات جانی به دنبال داشت و تنها خساراتی مادی وارد شده است.

حزب‌الله همچنین در بیانیه خود اعلام کرد که مقاومت این حمله اسرائیل را بی‌جواب نخواهد گذاشت و به دنبال زمان و مکان و ابزار مناسب برای پاسخ مناسب به این حمله است.

حزب‌الله لبنان در ادامه اعلام کرد: آنچه درباره هدف قرار دادن پایگاه موشکی یا توپخانه‌ای حزب‌الله و شهادت دو تن از اعضای آن منتشر شده و اخباری از این قبیل صحت ندارد و تنها این حمله پایگاهی در نزدیکی منطقه جنتا در ابقاع را هدف قرار داده بود.

انتهای پیام

کد N149967

وبگردی