آفتاب

راکبان پیک موتوری بیمه می شوند

راکبان پیک موتوری بیمه می شوند

اصفهان- -ایرنا- رییس اتحادیه کشوری وانت بار و پیک های موتوری گفت: راکبان پیک موتوری بیمه می شوند و می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

ˈعلیرضا شاه سیاهˈ روز چهارشنبه در نشست توجیهی متصدیان پیک های موتوری اصفهان در باره بیمه افزود: یکی از مطالبات متصدیان پیک های موتوری، بیمه راکبان این مجموعه بود که با پیگیری انجام شده این امر محقق شد.

وی گفت: هزینه بیمه راکبان پیک موتوری مانند بیمه رانندگان وانت بارها 67 هزار تومان است.

شاه سیاه با بیان اینکه یکصد نفر از راکبان پیک موتوری استان اصفهان بیمه شده اند، اضافه کرد: متصدیان پیک موتوری باید اسامی راکبان خود را به اتحادیه مربوط اعلام کنند.

وی در باره گواهینامه راکبان پیک موتوری نیز گفت: 50 درصد این افزاد گواهینامه ندارند.

شاه سیاه افزود: راکبان پیک موتوری می توانند با مراجعه به اتحادیه مربوط به خود در کلاسهای دریافت گواهینامه موتورسیکلت شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 180 پروانه برای ایجاد دفاتر پیک موتوری در استان اصفهان صادر شده است، اظهار داشت: 130 دفتر پیک موتوری و 120دفتر وانت بار در این استان مشغول فعالیت اند.

رییس اتحادیه کشوری وانت بار و پیک های موتوری همچنین در باره کارت اشتغال راکبان پیک موتوری گفت: متصدیان پیک موتوری باید اسامی افراد جدید را به این اتحادیه معرفی کنند تا در صورت داشتن تمام مدارک لازم کارت اشتغال آنها صادر شود.

7137/ ت/ 607
کد N149861

وبگردی