آفتاب
نماینده مردم جیرفت در مجلس:

پرهیز از سیاست ورزی در اقتصاد مقاومتی مد نظر قرار گیرد

پرهیز از سیاست ورزی در اقتصاد مقاومتی مد نظر قرار گیرد

تهران- ایرنا- نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی ایجاب می کند که دولت و مجلس با یک نگاه دقیق و پرهیز از سیاست ورزی و با نگاه به ظرفیت های منطقه ای اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، فرج الله عارفی روز چهارشنبه در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ابلاغ برنامه های سیاست های اقتصاد مقاومتی ایجاب می کند دولت و مجلس با یک نگاه دقیق و عمیق و پرهیز از سیاست ورزی و با رویکرد توجه به ظرفیت های منطقه ای طراحی، برنامه ریزی و اقدام کنند.

وی ادامه داد: توجه به استفاده از ظرفیت های منطقه ای تاثیر بسزایی را در اقتصاد ملی و زندگی مردم خواهد گذاشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه به موضع آمریکا در قبال ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا در مقابل اراده ملت ایران محکوم به شکست است.

عارفی خاطر نشان کرد: اگر آمریکا با اتکا به اطلاعات غلط حرف های دروغی را نسبت به ملت ما مطرح کند، بهتر است به جای این رویکرد به ددنبال ازاد کردن ملت خود از یوغ اسراییل باشد.

وی ادامه داد: تحریم اثری بر اراده ملت ایران ندارد و دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران از تحریم ها هراسی ندارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت و دولت ایران قدمی از حرکت توسعه و روبه جلوی کشور به ویژه در موضوع انرژی صلح آمیز هسته ای کوتاه نمی آید.

عارفی در ادامه به ظرفیت های منطقه ای در استان کرمان و جیرفت اشاره کرد و به برشمردن ظرفیت هایی در زمینه انرژی، صنعت، گردشگری ، معدن و سایر توانمندی ها پرداخت.

سیام**7261 ** 1418
کد N149275

وبگردی