آفتاب

مبارزه با ویژه خواری شاه کلید اقتصاد مقاومتی است/ دولت اعتدال با تدبیر، امید مردم را ناامید نکند

مبارزه با ویژه خواری شاه کلید اقتصاد مقاومتی است/ دولت اعتدال با تدبیر، امید مردم را ناامید نکند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مقابله با ویژه خواری شاه کلید اقتصاد مقاومتی است، خطاب به رئیس جمهور گفت: دولت اعتدال با تدبیر خود امید مردم را ناامید نکند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه در نطق میان دستور خود با تقدیر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: دولت آمریکا بداند ملت ایران اهل گفتگوست اما در مقابل زورگویی ها جانانه می ایستد و سران استکبار چشمان خود را باز کنند و با ملت ایران با منطق صحبت کنند.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری در دیدار با سران سه قوه راه حل مشکلات اقتصادی را اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تکیه به عوامل درونی دانسته است، باید به این سمت حرکت کنیم.

نماینده مردم قم ادامه داد: باید به ظرفیت داخلی و به کارگیری نبوغ جوانان ایرانی اعتماد کنیم.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مقابله با ویژه خواری شاه کلید اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: حجم پولی که نزد ویژه خواران وجود دارد بر شاخص های کلان اقتصادی تاثیر منفی گذاشته و باید هر چه سریعتر با آنها برخورد شود.

نماینده مردم قم با اشاره به اینکه باید در نحوه تنظیم بودجه تغییرات اساسی صورت بگیرد، گفت: دولت محترم در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به گونه ای اقدام کند که اهداف وزارت بهداشت و توجه به نظام تامین اجتماعی تحقق یابد.

وی با تاکید بر اینکه یارانه افراد با درآمد بالا حذف و یا کاهش یابد، ادامه داد: با اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه ها شاهد رشد اقتصاد کلان باشیم. امیدواریم روش خوداظهاری مانند سبد کالا مورد سوء استفاده دشمنان نظام قرار نگیرد.

امیرآبادی با اشاره به انتشار مطالب توهین آمیز به مقدسات در نشریات اظهار داشت: افرادی که امروز از رفع فیلترینگ صحبت می کنند همان کسانی هستند که در زمان مسئولیتشان تحمل صدای مخالف را نداشتند و اکنون طرفدار آزادی مطبوعات شده اند.

نماینده مردم قم با اشاره به سخنان فائزه هاشمی در روزهای اخیر، گفت: سخنان این خانم که معتقد است وضع زنان قبل از انقلاب بهتر از الان بوده است مصداق توهین به شیرزنان اسلامی است. از مادران شهید خجالت نمی کشید، شاید رژیم پهلوی برای شما بهتر بود اما رشد زنان ایرانی بعد از انقلاب با قبل از آن قابل مقایسه نیست.

به گفته این نماینده مجلس دوره ای که با دوچرخه سواری بانوان می شد رای مجلس را گرفت گذشته است و رئیس جمهور باید نسبت به این نگرانی ها و مسائل حساس باشد.

این نماینده مجلس در ادامه نطقش از فیلم (چ) و شیار 143تشکر کرد که به تنهایی بار بی توجهی به ارزش های دفاع مقدس را در جشنواره فیلم فجر به دوش کشیدند و از دولت اعتدال خواست با تدبیر، امید مردم را ناامید نکند.

کد N149090

وبگردی