آفتاب

رژیم صهیونیستی برای دخالت در نبردسوریه، میادین مین در جولان را برچید

رژیم صهیونیستی برای دخالت در نبردسوریه، میادین مین در جولان را برچید

تهران - ایرنا -رژیم صهیونیستی با هدف دخالت علنی و رسمی در درگیری های داخلی سوریه، میدان های مین در بلندی های جولان را جمع آوری کرد.

شبکه المیادین روز چهارشنبه به نقل از یک منبع امنیتی سوری اعلام کرد: ارتش رژیم اشغالگر قدس مین های کار گذاشته شده در منطقه ˈوادی سعارˈ در مقابل روستای ˈمجد الشمسˈ در بلندی های اشغالی جولان سوریه را جمع آوری کرد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیوینستی به سوریه هشدار داد در صورتی که به سوی بلندی های جولان تیر اندازی یا گلوله ای شلیک شود، تل آویو وارد عمل می شود.

منبع نظامی سوری تاکید کرد هدف از برچیدن مین ها، فراهم کردن مقدمات دخالت علنی ارتش اسرائیل در درگیری های داخلی سوریه با هدف جلوگیری از پیشروی های ارتش سوریه در جبهه جولان است.

رژیم صهیونیستی تا کنون هم از درگیری های داخل سوریه دور نبوده و دخالت صهیونیست ها بارها با شواهد و قراین و حتی سخنان مقام های صهیونیست اثبات شده اما دخالت رسمی به نفع معارضان سوری، اقدامی است که تل آویو برای آن برنامه ریزی می کند و بسیاری از رسانه ها و تحلیلگران اخیرا از قریب الوقوع بودن ورود علنی رژیم صهیونیستی به جنگ سوریه سخن گفته اند.

خاورم 1491 *1446
کد N148867

وبگردی