آفتاب
رییس مجمع نمایندگان کرمانشاه:

خدشه به قوه قضاییه نظام را زیر سوال خواهد برد

خدشه به قوه قضاییه نظام را زیر سوال خواهد برد

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه قوه قضاییه را یکی از رکن‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: کوچکترین خدشه به این قوه کل نظام را زیر سوال خواهد برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، نعمت الله منوچهری در مراسم افتتاحیه اولین آزمایشگاه ژنتیک غرب کشور در کرمانشاه که با حضور رییس سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار شد، خاطر نشان کرد: داشتن آزادی و جمهوری اسلامی تاوان سنگینی دارند که ملت شریف ایران این تاوان را در هشت سال دفاع مقدس و با تحمل محاصره های اقتصادی و تحریم‌های موجود پرداخت کرده و می‌کند، اما همچنان مقاوم و استوار ایستاده‌اند و از حق خود کوتاه نمی آیند.

منوچهری عدالت را رکن اصلی هر نظام عنوان و اظهار کرد: از آنجا که قوه قضاییه اجرای عدالت را در دست دارد به نوعی بزرگترین ستون نظام محسوب می شود.

منوچهری تصریح کرد: چنانچه قوه قضاییه سلامت باشد کل نظام در سلامت است و چنانچه کوچکترین خدشه‌ای در این قوه ایجاد شود قطعا کل نظام زیر سوال خواهد رفت.

نماینده پاوه و اورامانات همچنین به شرایط موجود و گفت‌وگوهای 1+5 با کشورمان اشاره کرد و گفت: در شرایطی که فرزندان نظام در حال دست و پنجه نرم کردن با استکبار جهانی در گفت‌وگوهای 1+5 هستند به تمام دنیا اعلام می‌کنیم که همچنان بر احقاق حق و حقوق هسته‌ای خود پایدار و مقاومیم.

منوچهری در ادامه با اشاره به وجود چالش‌ها و مشکلات بسیار در حوزه سلامت کشور عنوان کرد: در این شرایط سازمان پزشکی قانونی توانسته با تمام تلاش و هدفمند در جهت کمک به حق و عدالت حرکت کند.

وی از رییس سازمان پزشکی قانونی کشور خواست تا تلاش خود را برای تقویت پزشکی قانونی در شهرستان‌ها به کار گیرد تا مشکلات شهرستان‌ها نیز در این زمینه تا حدودی مرتفع شود.

منوچهری در ادامه از شروع ساخت دو بیمارستان 540 تختخوابی در کرمانشاه و نیز 22 تختخوابی در اورامانات در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: با همکاری وزارت بهداشت و آوردن سرمایه گذاران خارجی کارهای اجرایی این دو بیمارستان به زودی شروع می‌شود.

انتهای پیام

کد N148333

وبگردی