آفتاب

مراسم سالگرد استقلال کانون‌های وکلای دادگستری برگزار شد

مراسم سالگرد استقلال کانون‌های وکلای دادگستری برگزار شد

جشن شصت و یکمین سالگرد استقلال کانون‌های وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع عصر امروز (سه‌شنبه) در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایسنا در این مراسم هیات مدیره کانون‌های وکلای دادگستری سراسری کشور و اساتیدی همچون ناصر کاتوزیان، بهمن کشاورز (رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران)، جندقی کرمانی (رییس سابق کانون وکلای مرکز) و... حضور دارند. و همچنین اعضای کانون کارشناسان و سردفتران نیز حضور دارند.

در این مراسم علیزاده طباطبایی وکیل مدافع فاطمه و مهدی هاشمی نیز حضور دارد و قرار است استاد ناصر کاتوزیان به بیان سخنانی بپردازد.

همچنین گودرز افتخار جهرمی طی سخنانی در این مراسم با تبریک فرارسیدن روز وکیل مدافع و سالروز استقلال کانون‌های وکلای دادگستری گفت: روز 22 اسفندماه انتخابات کانون وکلای دادگستری مرکز را در پیش رو داریم و شرکت فعال همه وکلا در این روز نشان دهنده رشد فکری آن‌هاست.

وی همچنین با اشاره به دیدار هیات مدیره‌های کانون‌های وکلای دادگستری با رییس جمهور در این هفته، گفت: از صداوسیما گله دارم که چرا این دیدار را اطلاع‌رسانی نکردند و ما هرگز توقع نداشتیم که سخنان شخص دوم مملکت کسی که مسئول اجرای قانون اساسی است پخش نشود.

افتخار جهرمی همچنین با اشاره به لایحه جامع وکالت گفت: امیدواریم دولت جدید همان لایحه قبلی را که در دولت قبل به تصویب رسید، با تغییرات جزئی به مجلس تقدیم کند.

انتهای پیام

کد N147909

وبگردی