آفتاب

مارادونا: حاضرم برای مادورو سلاح به دست بگیرم!

مارادونا: حاضرم برای مادورو سلاح به دست بگیرم!

دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین در ویدیوئی که در پایگاه اجتماعی یوتیوپ منتشر شد اعلام کرد: آماده‌ هستم که سربازی باشم برای ونزوئلا و هر دستوری که مادورو می‌دهد انجام .

 
  مارادونا با اعلام حمایت کامل خود از دولت ونزوئلا و نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری این کشور، تاکید کرد که حاضر است به عنوان سربازی برای مادرور دست به سلاح ببرد.
به گزارش آفتاب به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی نوشت، دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین در ویدیوئی که در پایگاه اجتماعی یوتیوپ منتشر شد اعلام کرد: آماده‌ هستم که سربازی باشم برای ونزوئلا و هر دستوری که مادورو می‌دهد انجام دهم چرا که در حقیقت آنها سرور هستند، از این سخن که مخالفان ونزوئلایی برترند احساس اشمعزاز می‌کنم.
مارادونا تاکید کرد که پیام ویدئویی وی جوابی به تمام دروغ‌هایی است که سر زبان‌ها می‌افتد و امپریالیسم‌ آن را می‌بافد.
مارادونا که قهرمانی در جام جهانی به همراه تیم ملی آرژانتین در سال 1986 را در کارنامه خود دارد و در 1990 نیز نایب قهرمان این جام شده، در ابتدای این نوار ویدیوئی تاکید کرد: من به ونزوئلا ایمان دارم پس زنده باد هوگو چاوز(رئیس جمهور فقید ونزوئلا ) و زنده باد نیکولاس مادورو.
وی در پایان خطاب به مردم ونزوئلا گفت: صبر کنید و تحمل داشته باشید و چاوز نیز از آسمان شما را همراهی می‌کند. من به دفاع از کشور بولیواری همانگونه که چاوز می‌خواست و انتظار داشت به خود می‌بالم.
کد N147432

وبگردی