آفتاب
كمالوندی در گفت‌وگو با ایلنا:

نباید سازمان انرژی هسته‌ای را درگیر مسائل حاشیه‌ای کرد/تکذیب تغییرات گسترده در سازمان انرژی هسته‌ای

نباید سازمان انرژی هسته‌ای را درگیر مسائل حاشیه‌ای کرد/تکذیب تغییرات گسترده در سازمان انرژی هسته‌ای

ادعای اینکه چون این افراد دوست شهید احمدی روشن بوده‌اند و به این دلیل اخراج شده‌اند؛ دروغ محض است و اگر آنها راست می‌گویند سند و مدرکی برای ادعایشان ارائه بدهند./ تمامی هدف و تلاش سازمان انرژی اتمی را سربلندی کشور است

سخنگوی سازمان انرژی اتمی اخراج و تغییرات گسترده در سازمان انرژی هسته‌ای را تکذیب کرد و اذعان داشت: نباید سازمان انرژی هسته‌ای را درگیر مسائل حاشیه‌ای کرد؛ چرا که مسائل حاشیه‌ای به ما صدمه خواهد زد.

بهروز کمال‌وندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اظهارات برخی از افراد درباره اخراج همکاران شهید احمدی روشن از سازمان انرژی هسته‌ای گفت: این مسئله واقعیت ندارد.

وی ادامه داد: از زمان تصدی ریاست دکتر صالحی فقط سه نفر در ایستگاه‌های هسته‌ای تغییر یافته‌اند که دو نفر از آنها مدیران اداری بوده‌اند و نه مدیر و مسئول فنی و هسته‌ای و حال ممکن است این افراد با آن شهید هم همزمان در یک محل کار می‌کردند اما آنها در استخدام سازمان انرژی هسته‌ای نبودند و قابل همکاری آنها پروژه‌ای بوده و با اتمام آن پروژه همکاری آنها نیز پایان یافته است و نیاز است تا برای ادامه همکاری، پروژه جدید تعریف شود.

معاون روابط راهبردی و امور مجلس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: یک نفر دیگر نیز از مدیران میانی بوده که با مدیران بالادست خویش اختلافاتی جدی داشت و ما برای کاهش اختلافات مجبور به تغییر وی شدیم.

کمال‌وندی با تاکید بر اینکه برخی‌ها برای پیشبرد منافع سیاسی خویش از عطوفت خانواده شهید احمدی‌روشن سوءاستفاده می‌کنند، اظهار داشت: ادعای اینکه چون این افراد دوست شهید احمدی روشن بوده‌اند و به این دلیل اخراج شده‌اند؛ دروغ محض است و اگر آنها راست می‌گویند سند و مدرکی برای ادعایشان ارائه بدهند. این صحبت‌ها با هدفی سیاسی و غیراخلاقی ابراز می‌شود.

معاون روابط راهبردی و امور مجلس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: سازمان انرژی اتمی در شرایطی قرار دارد که تمامی پرسنل این سازمان سخت مشغول به کار هستند و نباید این سازمان را درگیر مسائل حاشیه‌ای کرد، چرا که مسائل حاشیه‌ای به ما صدمه خواهد زد.

کمال‌وندی در پایان تمامی هدف و تلاش سازمان انرژی اتمی را سربلندی کشور دانست.

کد N147150

وبگردی