آفتاب

مهمترین تذکرات امروز نمایندگان: چرا رئیس جمهور در اعلام میزان دارایی هایش تاخیر می کند؟

مهمترین تذکرات امروز نمایندگان: چرا رئیس جمهور در اعلام میزان دارایی هایش تاخیر می کند؟

مهر نوشت:

بشیری و مننظری توکلی در تذکری به رئیس جمهور از تأخیر در اعلام لیست دارایی های رئیس جمهور به قوه قضائیه انتقاد کردند و تأکید کردند تأخیر در اعلام آن موجب ابهامات می شود.
تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرائی کشور در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس توسط هیأت رئیسه در صحن علنی قرائت شد که برخی مهمترین تذکرات به شرح زیر است:
- بشیری و منظری توکلی در تذکری به رئیس جمهور از تأخیر در اعلام لیست اموال رئیس جمهور به قوه قضائیه انتقاد کردند و تأکید کردند: تأخیر در اعلام لیست اموال دارایی موجب ابهاماتی می شود.
بشیری در تذکری به رئیس جمهور خواستار تکلیف وضعیت استخدامی های طرح مهرآفرین که در دولت قبل انجام شده و اکنون نتیجه آن مشخص نشده است، شد.
-جعفری نماینده بجنورد در تذکری به وزیر علوم از علت انتخاب سرپرست برای دانشگاه تهران و انتخاب نکردن رئیس جدید برای این دانشگاه انتقاد کرد.
-طبیب زاده نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاست های سازمان بهزیسیتی در خصوص تربیت اسلامی مهد کودک ها تأکید کرد.
-نماینده مردم ملایر در تذکری به رئیس جمهور خواستار حفظ شأن خانواده های شهید در نهاد ریاست جمهوری شد.
-جعفری، نعیمی، فیاضی و رحماندوست نمایندگان بجنورد، آستارا، محمودآباد و تهران در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کاهش اعتبارات بخش قرآنی با توجه به اهمیت معارف اسلامی انتقاد کرد.
45231

کد N146955

وبگردی