آفتاب
/همایش بیداری اسلامی و بسیج جهانی مستضعفین/

نقدی: جهان عاری از خشونت یعنی جهان بدون آمریکا

نقدی: جهان عاری از خشونت یعنی جهان بدون آمریکا

رییس سازمان بسیج مستعضفین با اشاره به انفجارهای اخیر در نزدیکی سفارت کشورمان در لبنان گفت: عامل اصلی انفجارهای مکرر در لبنان،‌ پاکستان و حرکتهای تروریستی در مرز ایران علیه مرزبانانمان آمریکا است. در همین مدتی که مذاکرات شروع شده است آمریکایی‌ها موج ترور خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستعضفین در مراسم افتتاحیه همایش بین‌المللی بیداری اسلامی و بسیج مستضعفین که صبح امروز در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد گفت: اسلام دین فطرت و مبتنی بر نهاد انسانها است. زورگویان در طول تاریخ تلاش کرده‌اند که این فطرت را خاموش کنند چرا که عدالت‌خواهی،‌ عزت، شرافت و کرامت در تضاد با منافع جابرانه و ظالمانه آنها بوده است.

وی ادامه داد: اما همواره خواسته خداوند بر آنها غلبه کرده و این نور حقیقت زنده مانده است. اتحاد جماهیر شوروری بیش از 70 سال تلاش کرد که این حقیقت را از بین ببرد اما بعد از سالهای طولانی مشاهده کردیم که چطور انفجار اجتماعی حاصل شد مساجدی که به فراموشی سپرده شده بودند دوباره احیا شدند. امروز ما با یک قدرت زورگو و جریان استکبار مواجهه هستیم.

نقدی اضافه کرد: نتیجه اولیه سرکوب آنها همان بیداری اسلامی و خیزش جنبش‌های مختلف بود که بدین شکل ملتها سیلی محکمی به مزدوران استکبار زده و آنها را بیرون کردند. لازمه پیشرفت این حرکت این است که مستضعفین راه‌های پیچیده را درک کرده و بر آن مقابله کنند.

وی تصریح کرد: بشریت امروز گرفتار یک جنگ ظالمانه علیه کرامت و شرافت است ما برای غلبه به این جریان زورگو و مستکبر خود را آماده می‌کنیم این جنگ با ابزار گسترده‌ای از زور، زر و تزویر پیش می‌رود. در طول 60 سال گذشته جهان روزی را بدون جنگ نگذرانده است و بیش از 80 درصد تجاوزها بر عهده آمریکا است جهان عاری از خشونت یعنی جهان عاری از آمریکا.

رییس سازمان بسیج مستعضفین ادامه داد: اگر در ایران در زندان فردی بینی‌اش خون بیاید در صورتی که آن فرد قاتل یا توزیع‌کننده مواد مخدر باشد این مسئله را در حوزه حقوق بشر قرار می‌دهند، انتخابات قانونی ایران را زیر سوال می‌برند اما کسی نیست که به آنها بگوید در کشورشان چه می‌شود سرنوشت هزاران زندانی سیاسی در آمریکا چه هست. در جنبش 99 درصدی وال‌استریت یک دختر جوان از شدت کتک بی‌هوش شد و به زندان رفت و هیچ کسی از سرنوشت او خبر ندارد.

نقدی با بیان اینکه یکی از ارکان تصاحب قدرت بسیج است، اضافه کرد: بایستی تجربه نورانی بسیج به عنوان اصول حاکمیت مستضعفین بر جبارها تعلیم داده شود بر همین اساس در درجه اول باید صفوف ملت‌ها انسجام یابد. آمریکایی‌ها هیچ ابایی ندارد که برای ایجاد تفرقه میان مسلمان کشتار به راه بیاندازند. مرگ مستکبران زمانی است که این صفوف در کنار هم قرار گیرند.

انتهای پیام

کد N146826

وبگردی