آفتاب

زاهدی: وزیر ارشاد بر رسانه‌ها نظارت جدی داشته باشد

زاهدی: وزیر ارشاد بر رسانه‌ها نظارت جدی داشته باشد

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی نسبت به انتشار برخی مطالب در رسانه‌ها انتقاد کرد و نظارت جدی بر رسانه‌ها و مطبوعات را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدمهدی زاهدی در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از وزیر انتظار می‌رود که نظارت بر رسانه‌ها و مطبوعات را مورد توجه جدی قرار دهند.

وی ادامه داد: اخیرا مطالبی خلاف شئونات و باورهای اعتقادی مسلمان‌ها ازجمله خلاف انسانی دانستن لایحه قصاص، زیر سوال بردن چادر، دفاع از بهائیت و جسارت به حضرت زهرا (س) در رسانه‌ها مطرح شده که انتظار می‌رود نظارت جدی وجود داشته باشد و برخوردهای لازم به عمل بیاید که چنین مطالب سخیفی منتشر نشود.

نماینده مردم کرمان در مجلس همچنین در تذکر دیگری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: از وزیر انتظار می رود که توجه لازم را در انتصابات خود داشته باشد و افرادی که سابقه سوء داشته و دارای محکومیت‌هایی در دادگاه‌های خاص هستند در مسئولیت‌هایی همچون مدیرکلی قرار داده نشوند.

زاهدی در پایان گفت: از وزیر کشور نیز انتظار می‌رود به شهرداری‌های تهران به ویژه شهرداری‌های کرمان و راور توجه کند چرا که این شهرداری‌ها در حال حاضر پول عیدی، پاداش و حقوق کارمندان و کارکنان خود را ندارند.

انتهای پیام

کد N146687

وبگردی