آفتاب
رییس جمهور در جمع مردم بندرعباس اعلام کرد:

آمادگی دولت برای جامعه عمل پوشیدن به سیاست های اقتصاد مقاومتی

آمادگی دولت برای جامعه عمل پوشیدن به سیاست های اقتصاد مقاومتی

طبق این سیاست باید مسیر صادرات برای کالاهای ایرانی تسهیل شود، طبق این سیاست باید فرآورده‌های نفتی، پالایش، پتروشیمی، صنعتی، توسعه بیابد، طبق این سیاست باید مناطق آزاد ما و مناطق ویژه اقتصادی ما برای فعالیت بیشتر اقتصادی و صادرات خود را آماده کنند، طبق این سیاست ما باید بتوانیم با بیکاری و مسأله آماده سازی اشتغال برای مردم و بویژه جوانان عزیز ما خود را آماده کنیم.

رییس جمهوری با حضور در ورزشگاه تختی بندرعباس در جمع مردم استان هرمزگان از آمادگی دولت برای جامعه عمل پوشیدن به سیاست های اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با تقدیم درود و سلام به مردم عزیز و دلاور استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان یکی از استان های بسیار مهم و استراتژیک برای ایران عزیز ماست. استانی با سابقه تاریخی و مبارزاتی علیه استعمارگران و مداخله‌گران و استانی که وسیله اتصال جهان به ایران عزیز ما و حتی کشورهای شمالی ایران در منطقه آسیای مرکزی و قفقاز است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در یک شرایطی است که همه باید خودمان را برای یک تحول بزرگ در اقتصاد کشور در مسایل سیاسی و فرهنگی و در سیاست خارجی خود را آماده کنیم گفت: اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد و دولت خود را آماده کرده است تا به این سیاست ها جامعه عمل بپوشاند.

روحانی با تاکید براینکه در این سیاست ها اقتصاد ما بر مبنای علم و فناوری و اقتصادی دانش بنیان خواهد بود، افزود: طبق این سیاست باید مسیر صادرات برای کالاهای ایرانی تسهیل شود، طبق این سیاست باید فرآورده‌های نفتی، پالایش، پتروشیمی، صنعتی، توسعه بیابد، طبق این سیاست باید مناطق آزاد ما و مناطق ویژه اقتصادی ما برای فعالیت بیشتر اقتصادی و صادرات خود را آماده کنند، طبق این سیاست ما باید بتوانیم با بیکاری و مسأله آماده سازی اشتغال برای مردم و بویژه جوانان عزیز ما خود را آماده کنیم.

کد N146627

وبگردی