آفتاب
زاهدی در تذکری شفاهی؛

شهرداری‌های کرمان در آستانه ورشکستگی هستند

شهرداری‌های کرمان در آستانه ورشکستگی هستند

از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داریم که نظارت بر رسانه‌ها را مورد توجه جدی قرار دهد/ در استان کرمان کسانی که دارای سابقه سوء و محکومیت در دادگاه‌های خاص بوده‌اند؛ نباید به عنوان مدیران کل وزراتخانه استان انتخاب شوند.

نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی شهرداری‌های کرمان در آستانه ورشکستگی هستند، توان پرداخت حقوق و عیدی کارمندان خود را ندارند چه برسد به اینکه به نظا فت شهر برسند و لذا به دلیل کمبود بودجه هیچ گونه آمادگی برای ورود به سال نو را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، محمد مهدی زاهدی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به درج مطالبی در چند رسانه و نشریه در خصوص انتقاد به حکم اسلامی و شرعی قصاص وجسارت به چادر و اهانت به حضرت زهرا (س) و تبلیغ فرقه ضاله بهائیت گفت: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داریم که نظارت بر رسانه‌ها را مورد توجه جدی قرار دهد.

نماینده مردم کرمان در تذکری دیگری در خصوص نحوه انتصاب مدیران کل وزارتخانه‌های استان کرمان خطاب به وزیر کشور اظهار داشت: در استان کرمان کسانی که دارای سابقه سوء و محکومیت در دادگاه‌های خاص بوده‌اند؛ نباید به عنوان مدیران کل وزراتخانه استان انتخاب شوند.

وی همچنین گفت: شهرداریهای کرمان در آستانه ورشکستگی هستند، توان پرداخت حقوق و عیدی کارمندان خود را ندارند چه برسد به اینکه به نظا فت شهر برسند و لذا به دلیل کمبود بودجه هیچ گونه آمادگی برای ورود به سال نو را ندارند.

کد N146625

وبگردی