آفتاب

اذعان رژیم صهیونیستی به ارتباط با مخالفان سوریه و مداوای بیش از 1600 تروریست

اذعان رژیم صهیونیستی به ارتباط با مخالفان سوریه و مداوای بیش از 1600 تروریست

یک منبع نظامی بلند پایه در رژیم صهیونیستی از ارتباط ارتش این رژیم با تروریست‌های داخل سوریه با هدف مداوای تروریست‌های زخمی‌ در داخل اراضی اشغالی خبر داد این درحالی است که کارشناسان امنیتی تاکید دارند اسرائیل اهداف دیگری از این تماس‌ها دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پایگاه عبری زبان "واللا" به نقل از یک منبع بلند پایه نظامی اعلام کرد که ارتباط گسترده میان ارتش رژیم صهیونیستی و شورشیان سوریه که در درون مرزهای این کشور در حال جنگ

علیه نظام سوریه هستند وجود دارد.

این مقام نظامی تاکید کرد که این تماس‌ها با هدف انتقال تروریست‌های مجروح از سوریه به بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

وی افزود: تاکنون بیش از 1600 تن از کسانی در جنگ سوریه زخمی شده‌اند به اراضی اشغالی منتقل شده‌اند که گروهی از آنها در بیمارستان‌های صحرایی ارتش در بلندی‌های جولان اشغالی مداوا و گروهی دیگر به بیمارستان‌هایی در داخل اراضی اشغالی منتقل شده‌اند.

این مقام صهیونیستی اعلام کرد که انتقال مجروحان از اراضی سوریه به اراضی اشغالی از طریق تماس‌های مکرر نمایندگان تروریست‌ها با مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد و هماهنگی‌های لازم برای رسیدن این مجروحان به مرزهای اراضی اشغالی و ارائه جزئیات در خصوص هویت زخمی‌ها و میزان جراحت‌های آن‌ها صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی پس از برقرای ارتباط با مخالفان و شورشی‌ها آماده می‌شود تا حمایت‌های پزشکی لازم را در نوار مرزی و یا در یکی از بیمارستان‌های شمال اراضی اشغالی از مجروحان تروریست به عمل آورد.

این مقام نظامی در ادامه مدعی شد: ما در جنگ سوریه دخالت نمی‌کنیم و هر جا مجروحی را ببینیم نسبت به مداوای آن اقدام می‌کنیم حتی اگر آن فرد مجروح یک سرباز سوری باشد نیروهای ما وی را مداوا می‌کنند. ما نباید به دنبال این اقدامات تحریک‌آمیز کشیده شویم و نمی‌توانیم از زخمی‌ها غافل شویم.

پایگاه مذکور در ادامه به نقل از برخی کارشناسان امنیتی در اراضی اشغالی نوشت: دستگاه امنیتی اسرائیل با تروریست‌های مسلح در سوریه در تماس است و این ارتباطات تنها به مساله انتقال مجروحان ختم نمی‌شود و بلکه هدف از این تماس‌ها برگزاری مذاکرات گسترده درباره مسائل مختلف و آمادگی و اتخاذ تمهیدات لازم در صورت خارج شدن کنترل ارتفاعات جولان از حاکمیت سوریه است.

انتهای پیام

کد N146579

وبگردی