آفتاب

الیوم السابع: ابراهیم محلب مامور تشکیل کابینه جدید مصرشد

الیوم السابع: ابراهیم محلب مامور تشکیل کابینه جدید مصرشد

تهران- ایرنا- پایگاه خبری مصری ˈ الیوم السابع ˈ نوشت: برخی منابع آگاه از مامور شدن ˈ ابراهیم محلب ˈ وزیر مسکن مصر برای تشکیل کابینه جدید خبر دادند .

به گزارش الیوم السابع ،افراد نزدیک به مهندس ابراهیم محلب اعلام کردند که ˈ عدلی منصور ˈ رییس جمهوری مصر وی را مامور تشکیل کابینه کرده و قرار است امشب این مطلب به طور رسمی با صدور بیانیه ای اعلام شود .

این افراد افزودند : سخنان محلب مبنی بر اینکه وی به طور رسمی مامور تشکیل کابینه نشده است ، به خاطر ترس از به وجود آمدن تغییرات یا پیش آمدن تحولاتی در ساعات آینده است به ویژه اینکه هنوز این مسئله به طور رسمی اعلام نشده است .

این افراد تاکید کردند که محلب در حال حاضر مشغول برقراری ارتباط با برخی وزرای کابینه ˈحازم الببلاوی ˈ نخست وزیر مستعفی است تا آن ها در دولت جدید باقی بمانند، همچنین وی با برخی افراد نزدیک به خود در مورد انتخاب وزرای جدید بحث و گفت و گو می کند و البته وزرای جدید بیش از شش نفر نخواهند بود.

محلب پیش از این تاکید کرده بود که تاکنون به طور رسمی مامور تشکیل کابینه نشده است.

روز گذشته حازم الببلاوی نخست وزیر مصر با صدور بیانیه ای استعفای خود و همکارانش را اعلام کرد و کمی پس از آن نیز رییس جمهوری مصر استعفای وی را پذیرفت.

رییس جمهوری مصر از الببلاوی و کابینه اش خواسته است تا زمان تشکیل کابینه جدید اداره امور را در دست داشته باشند .

خاورم **2041**1446
کد N146521

وبگردی