آفتاب

رحمانی‌فضلی:استاندار خراسان رضوی هفته آینده معرفی می‌شود

رحمانی‌فضلی:استاندار خراسان رضوی هفته آینده معرفی می‌شود

وزیر کشور درباره زمان انتخاب استاندار خراسان رضوی گفت: ان شاءالله هفته آینده استاندار جدید خراسان رضوی معرفی خواهد شد.

.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه سخنرانی رییس جمهور در ورزشگاه تختی بندر عباس با اعلام این خبر توضیح داد: در استان خاسان رضوی حساسیت بالاست و باید در انتخاب دقت کرد و باید اجماع نسبی در مورد گزینه‌ای که معرفی می‌شود به مانند دیگر استان‌ها حاصل شود در حال حاضر سه چهار گزینه در مورد استانداری خراسان رضوی مطرح است و ان شالله ما دو سه هفته قبل از عید گزینه نهایی را معرفی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این‌که بر این اساس آیا طی روزهای آینده استاندار خراسان رضوی معرفی خواهد شد، گفت: ان شالله هفته آینده معرفی خواهد شد.

وی همچنین در مورد درخواست مردم استان هرمزگان مبنی بر جدا نشدن شهرستان پارسیان از این استان و قول رییس جمهور مبنی بر بررسی مجدد این مصوبه گفت: این تصمیم یعنی جداسازی پارسیان از استان هرمزگان در دولت قبل اتخاذ شده و ولی با توجه به نظر امام جمعه این استان نمایندگان این استان و مردم رییس جمهور به وزارت کشور دستور دادند که مجددا این مصوبه را بررسی کنند.

وی ادامه داد: ما امیدواریم اقدامی انجام شود که موجبات رضایت مردم استان فراهم شود و ما در این ارتباط گزینه‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.

وی همچنین در مورد آخرین وضعیت مرزبانان ایرانی که توسط گروهک جیش العدل در خاک پاکستان به گروگان گرفته شده‌اند گفت: رایزنی سیاسی در این ارتباط با پاکستان ادامه دارد همکاری‌های مشترک با پاکستان داریم و امیدواریم این رایزنی‌ها و همکاری‌ها به نتیجه برسد و ما هر چه زودتر شاهد آزاد شدن این عزیزان باشیم.

وزیر کشور در واکنش به شایعه احتمال انتخاب وی به عنوان رییس سازمان صدا و سیما گفت: این روزها بازار شایعات داغ است و این موضوع کاملا شایعه است.

انتهای پیام

کد N146509

وبگردی