آفتاب
/سفر روحانی به هرمزگان/

رییس جمهور/3/: یارانه نقدی برای اقشار نیازمند استمرار پیدا خواهد کرد

رییس جمهور/3/: یارانه نقدی برای اقشار نیازمند استمرار پیدا خواهد کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس جمهور در ادامه سخنانش با مورد توجه قرار دادن بحث هدفمندی یارانه‌ها، گفت: اولا به مردم ایران به صراحت عرض می‌کنم این حق ازهمه آن‌هایی که به یارانه نقدی در زندگی خود نیازمندند، سلب نخواهد شد و برای آن‌ها ادامه خواهد یافت.

وی افزود: طبق قانونی که اخیرا مجلس شورای اسلامی تصویب کرده است به همه آن‌هایی که نیازمند و متقاضی هستند یارانه نقدی پرداخت خواهد شد. البته معیاری درباره افرادی که نیازی نداشته باشند، وجود دارد که از طرف دولت طبق قانون مشخص خواهد شد. اما همه بدانید در مرحله آینده هدف دولت عمدتا مساله رونق تولید در این کشور، اشتغال، امنیت غذایی برای مردم به ویژه قشرهای آسیب‌پذیر و همچنین بحث سلامت برای مردم است.

رئیس جمهور با بیان این که ان‌شاءالله دولت در قدم‌های بعدی در زمینه بیمه سلامت و امنیت غذایی اقدامات لازم را انجام خواهد داد که در بحث امنیت غذایی اقشار آسیب‌پذیر جامعه نسبت به کالاهای اساسی و مواد غذایی و ضروری خیال راحت‌تری داشته باشند، گفت: مردم بدانند که دولت در زمینه امنیت قضایی همه توان خود را به کار خواهد گرفت.

روحانی در ادامه گفت: با توجه به وجود مشکلات فراوان در زمینه بهداشت و درمان در استانی مثل استان هرمزگان ان شاءالله در زمینه تجهیز و تکمیل بیمارستان‌ها در سال آینده قدم‌های موثری برداشته خواهد شد.

وی با تاکید دوباره بر این که در بحث هدفمندی یارانه‌ها قدم جدیدی برداشته خواهد شد که توسط مسئولین برای مردم عزیز ایران توضیح داده می‌شود، افزود: یارانه نقدی برای اقشار نیازمند استمرار پیدا خواهد کرد ضمن این که در بحث امنیت غذایی، سلامت، بهداشت و درمان قدم‌های موثری برداشته می‌شود.

ادامه دارد...

کد N146380

وبگردی