آفتاب
نماینده بستان‌آباد:

دیپلماسی هدفمند در اقتصاد مقاومتی دیده شده است

دیپلماسی هدفمند در اقتصاد مقاومتی دیده شده است

نماینده مردم بستان‌آباد در نطق میان دستور خود با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند ما را با اتکا به درون از بحران‌ها به سلامت عبور دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامرضا نوری قزلچه نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس در نطق میان دستور امروز خود خواهان پرهیز از شعار در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شد و گفت: اصلاح نظام مالی و توجه به دیپلماسی هدفمند از نکات قابل توجه در اقتصاد مقاومتی است که در بستر سلامت اداری کشور اجرایی می‌شود.

وی همچنین ضمن اعلام قدردانی نمایندگان مجلس از عملکرد وزارت خارجه بر سر مذاکره در پرونده هسته‌ای ایران، گفت: طرف‌های مذاکره از جمله آمریکا بدانند که نمایندگان مجلس تمامی حرکات آنها را زیر نظر دارند. بنا نیست آنها برای خوشایند رژیم صهیونیستی هر چه می‌خواهند بگویند. آمریکا باید متوجه باشد که این مسیر همواره باز نمی‌ماند. ملت بر آرمان‌هایش ایستاده است و اکنون زمان آن است که جامعه جهانی درک کند که هیچ معادله‌ای بدون ایران نمی‌تواند به موفقیت برسد.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس همچنین ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان در آفریقای مرکزی، گفت: صدور قطعنامه توسط سازمان ملل و درک پیام حضور مسلمانان در کلیساها توسط علمای مسیحی باید منجر به جلوگیری از ادامه نسل‌کشی در آفریقای مرکزی شود.

نوری قزلچه همچنین با اشاره به گسترش افراطی‌گری به نام اسلام در کشورهای اسلامی، گفت: لازم است سران کشورهای اسلامی در قالب همکاری‌های بین‌المللی از این اقدامات جلوگیری کنند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس در پایان از وزیر نیرو خواست تا به تکمیل پروژه‌های آبرسانی روستایی توجه کند، خطاب به وزیر راه خواهان بهبود وضعیت راه‌های کشور شد، از وزیر کشور خواست تا تقسیمات کشوری با سرعت بیشتری ارتقا پیدا کند و گفت: بستان آباد سردترین منطقه مسکونی در کشور است و وزیر نیرو باید برای گازرسانی به این منطقه هم خود را به کار گیرد.

انتهای پیام

کد N146041

وبگردی