آفتاب
قاضی‌پور در مجلس:

حذف سابقه اموزشی بهورزان در سنوات خدمتشان سزاوار نیست

حذف سابقه اموزشی بهورزان در سنوات خدمتشان سزاوار نیست

آیا بهورزانی که در روستا‌ها به مسائل بهداشتی مردم روستا رسیدگی می‌کنند و حضور آن‌ها باعث حل بسیاری از مشکلات روستاییان می‌شود؛ نباید سابقه آموزشیشان جز سنوات خدمت آن‌ها محسوب شود؟

نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با حذف بند الحاقی ۲ تبصره ۹ لایحه بودجه که براساس آن سابقه آموزشی بهورزان در سال ۹۳ در سقف دو سال جز سنوات خدمت آن‌ها محسوب می‌شود، اظهار داشت: اشکالات شورای نگهبان به حق است، اما این تنها موردی نیست که غیر بودجه‌ای است و هنوز در لایحه بودجه احکام زیادی وجود دارد که دارای ماهیت بودجه‌ای نیست؛ اما آیا فقط بهورزان هستند که باید در این میان قربانی شوند

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در ادامه تاکید کرد: آیا بهورزانی که در روستا‌ها به مسائل بهداشتی مردم روستا رسیدگی می‌کنند و حضور آن‌ها باعث حل بسیاری از مشکلات روستاییان می‌شود؛ نباید سابقه آموزشیشان جز سنوات خدمت آن‌ها محسوب شود؟

وی خاطرنشان کرد: ما این بند را به خاطر روستاییان عزیز و مردمی که در مناطق کم توسعه زندگی می‌کنند تصویب کردیم. لذا از نمایندگان محترم می‌خواهم که با حذف این بند مخالفت کنند.

کد N145727

وبگردی