آفتاب
ˈجروزالم پستˈ :

رژیم صهیونیستی برای مقابله با نیروهای جهادی در سوریه آماده می شود

رژیم صهیونیستی برای مقابله با نیروهای جهادی در سوریه آماده می شود

تهران- ایرنا - روزنامه صهیونیستی ˈجروزالم پستˈ از نگرانی ستاد نیروهای امنیتی رژیم صهونیستی از تصمیم سازمان های وابسته به القاعده به استفاده از بمب و راکت علیه این رژیم خبر داد و نوشت، این ستاد به منظور مقابله با جهادیون در سوریه دامنه فعالیت خود را گسترش داده است.

به نوشته جروزالم پست ، واحد اطلاعات ارتش به منظور مقابله با رشد قارچ گونه جهادیون جهانی در سوریه دامنه فعالیت خود را گسترش داده است. با این حال، ستاد نیروهای امنیتی اسرائیل نگران تصمیم آینده سازمان های وابسته به القاعده برای استفاده از سلاح، بمب و راکت علیه اسرائیل است.

جروزالم پست نوشت: یکی از مقامات ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرده تغییرات در واحد اطلاعات ارتش این رژیم، فوق العاده و هدف از این تغییرات نیز ارایه آخرین اطلاعات مرتبط به فرماندهان است.

این روزنامه صهیونیستی با استناد به مقاله اوت 2013 روزنامه نیویورک تایمز نوشت، مقامات آمریکایی به این روزنامه گفته بودند که ستاد نیروهای امنیتی اسرائیل انبار موشک های ˈیاخونتˈ های ساخت روسیه سوریه را هدف قرار داده است.

جروزالم پست همچنین عنوان کرد: به رغم تلاش های واحد اطلاعات ارتش رژیم اسراییل ، گفته می شود حزب الله نیز به حدود 100 هزار راکت و موشکی تجهیز شده است که می تواند در جنگ آینده از آنها برای هدف قرار دادن تاسیسات و زیرساخت های ملی اسرائیل استفاده کند.

این روزنامه افزود: ستاد نیروهای امنیتی جلوی تقویت روزافزون نیروهای ضد صهونیستی مانند حزب الله را می گیرد و واحد اطلاعات ارتش فهرست کاملی از اهداف حزب الله را تهیه کرده است.

مترجمام** 1088 ** 1552
کد N145222

وبگردی