آفتاب

عضو جنبش حماس در بیروت : در کنار مردم و ارتش لبنان ایستاده ایم

عضو جنبش حماس در بیروت : در کنار مردم و ارتش لبنان ایستاده ایم

بیروت – ایرنا – عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن محکوم کردن حمله اخیر تروریستی به ارتش لبنان در شهر هرمل تاکید کرد که مردم فلسطین و این جنبش در کنار مردم و ارتش لبنان ایستاده اند.

به گزارش ایرنا ، « جهاد طه» روز دوشنبه در مراسم جشن اتحادیه اسلامی دانشجویان فلسطینی درمنطقه صور لبنان بر همبستگی این جنبش با ملت وارتش لبنان تاکید کرد.

عضو حماس از مردم لبنان و فلسطین وهمچنین مقاومت خواست تا برای تقویت صفوف درمقابله با تروریست هایی که امنیت و ثبات لبنان را هدف گرفته اند، متحد شوند.

در حمله تروریستی شامگاه شنبه یک انتحاری به پست ایست و بازرسی ارتش لبنان در ورودی شهر هرمل دو نظامی و یک شهروند لبنانی شهید و 18 تن دیگر زخمی شدند.

گروه تکفیری تروریستی «جبهه النصره» مسئولیت این جنایت تروریستی را برعهده گرفت.



وی برای مقابله با هرگونه فتنه ای خواستار تقویت و حمایت از روابط لبنانی ها وفلسطینی ها شد.

جهاد طه بر تمایل شدید جنبش حماس برای برقراری امنیت و ثبات در اردوگاه های فلسطینی نشین در لبنان تاکید کرد و گفت که این جنبش به وحدت و حاکمیت لبنان احترام می گذارد.

عضو حماس اظهارداشت : شرکت هر تبعه فلسطینی در انفجارهای تروریستی در لبنان بیانگر خواست و رویکرد فلسطینی ها و گروه های مقاومت نیست.

وی تاکید کرد که جنبش حماس اجازه نمی دهد تحت هر شرایطی اماکن فلسطینی به صحنه اجرای طرح ها و برنامه های فتنه گران علیه لبنان تبدیل شود.

جهاد طه تاکید کرد که فلسطینی های مقیم لبنان بر حق بازگشت به سرزمین مادری و دستیابی به حقوق و مطالبات ملی خود پایبند هستند.

خاورم ** 1324
کد N145029

وبگردی