آفتاب

آشنا:صداوسیما در برنامه درگوشی جمعه گذشته دوباره دولت را مورد تمسخرقرار داد

آشنا:صداوسیما در برنامه درگوشی جمعه گذشته دوباره دولت را مورد تمسخرقرار داد

تهران - ایرنا- نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به نامه خود به صداوسیما به دلیل اشاعه اکاذیب در این سازمان گفت: جوابیه صدا و سیما در برنامه درگوشی جمعه گذشته، چیزی جز تمسخر مجدد دولت نبود.

«حسام الدین آشنا» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در پاسخ به این سوال که آیا صداوسیما پاسخ نامه ای را که برای این سازمان فرستاده اید ، داده یا خیر، گفت: صداوسیما روز جمعه گذشته در برنامه درگوشی به نامه من پاسخ گفت.

وی ادامه داد: جواب صدا وسیما چیزی جز تمسخر مجدد نبود.

گفتنی است نماینده دولت در شورای نظارت بر صداوسیما روز 26 بهمن ماه در نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما ادعای این رسانه مبنی بر حضور مشاور رییس جمهوری با پوشش غربی در اجلاس داووس را «اشاعه اکاذیب» خواند و خواستار اصلاح این رویه شد.

در ادامه این نامه آمده بود: ˈاز آنجا که بارها به صورت شفاهی و کتبی به آن سازمان محترم تذکر داده شده است که انتصابات ریاست محترم جمهوری صرفا از طریق سایت رسمی دفتر ریاست جمهوری اعلام می شود، اصرار بر خلق مشاور و سپس همراه کردن وی با هیات همراه رییس جمهور در داووس و در نهایت نقد پوشش ایشان را نمی توان اشتباهی عادی تلقی کرد.

مستدعی است دستور فرمایید ضمن اصلاح مصداق در اولین برنامه، نسبت به اصلاح رویه نیز اقدام عاجل صورت بگیرد.ˈ

پس از آن بود که آشنا در صفحه مجازی شخصی خود در یادداشتی به قانون حق پاسخگویی افراد در صدا و سیما از این رسانه به سبب اجرایی نکردن قوانین اشاره کرده و آن را مورد نقد قرار داده بود.

سیام**9103**1449
کد N144926

وبگردی