آفتاب

حضور بهروز افخمی در اجرای خیریه نمایش «شمعدانی‌ها»

حضور بهروز افخمی در اجرای خیریه نمایش «شمعدانی‌ها»

در اجرای شب گذشته این نمایش گروهی از مبتلایان به بیماری "دیستفری عضلانی" در تالار حافظ حضور داشتند که یکی از بیماران مشکلات ناشی از این بیماری را برای تماشاگران تشریح کرد.

ایلنا: بهروز افخمی، مرجان شیرمحمدی، بهرام عظیمی، حمید منوچهری، و امیرعلی دانایی با حضور در تالار حافظ از اجرای نمایش «شمعدانی‌ها» به نفع بیماران دیسترفی عضلانی حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش "شمعدانی‌ها" به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی روز گذشته "یکشنبه" ‌به منظور حمایت از بیماران مبتلا به دیسترفی عضلانی روی صحنه رفت و با استقبال تماشاگران و هنرمندان عرصه سینما همراه شد.

ایوب آقاخانی پیش از اجرای سانس دوم این نمایش، ضمن تشکر از اقدام خیرخواهانه‌ی مخاطبان و حضور در سالن حافظ، هدف گروه تئاتر پوشه از اهدای دو اجرای آغازین نمایش به کودکان سرطانی تحت حمایت بنیاد خیریه‌ی دهش‌پور و انجمن بیماران دیستروفی عضلانی را تلنگری برای یادآوری بیمارانی دانست که شاید در نزدیکی و همسایگی ما زندگی می‌کنند.

حمید منوچهری هنرمند نام‌آشنای عرصه‌ی دوبله و نمایش‌های رادیویی نیز که در این جمع حضور داشت، بیان کرد: قرار بود به دیدن این نمایش بیایم که دوستان لطف کردند و بلیت میهمان در نظر گرفتند اما وقتی متوجه شدم اجرا برای امور خیریه در نظر گرفته شده بلیت‌ها را به گروه پس دادم و اقدام به خریداری کردم. امیدوارم همه این عمل خیرخواهانه را به دیگران اطلاع‌رسانی کنند، زیرا معتقدم خریداری بلیت این نمایش برای کمک به این بیماران اقدام بسیار مفیدی است.

امیرعلی دانایی بازیگر جوان عرصه‌ی سینما و تلویزیون که در این جمع حضور داشت گفت: توسط گروه تئاتر پوشه با تئاتر آشنا شدم و توانستم در بازیگری به نگرشی بهتر دست پیدا کنم. از اینکه گروه تئاتر پوشه این اقدام خیرخواهانه را انجام داده است بسیار خوشحالم.

همچنین در اجرای شب گذشته این نمایش گروهی از مبتلایان به بیماری "دیستفری عضلانی" در تالار حافظ حضور داشتند که یکی از این بیماران مشکلات ناشی از این بیماری را برای تماشاگران تشریح کرد.

مخاطبان این نمایش نیز ضمن تقدیر از گروه تئاتر پوشه و ایوب آقاخانی برای انجام این عمل خیرخواهانه، خواستار توجه به سایر بیماران نظیر بیماران دیالیزی، کم‌شنواها و نابینایان بودند که با ابراز امیدواری ایوب آقاخانی برای کمک به این بیماران مواجه شدند.

آقاخانی در پایان از افرادی که با نیت خیرخواهانه، بلیت این نمایش را تهیه کردند و به سالن نمایش نیامدند نیز تشکر و از کار ایشان قدردانی کرد.

این نمایش تا 22 اسفندماه جاری هر روز ساعت 19:30 به غیر از شنبه‌ها در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

کد N144749

وبگردی