آفتاب

علوی: جامعه اطلاعاتی با نوآوری و تضارب آرای علمی دانش بنیان می شود

علوی: جامعه اطلاعاتی با نوآوری و تضارب آرای علمی دانش بنیان می شود

تهران - ایرنا - وزیر اطلاعات با تاکید بر حضور نیروهای اطلاعاتی درعرصه سازنده و رقابت های علمی کشور گفت: اگر نوآوری، هم افزایی و تضارب آرای علمی وجود داشته باشد، جرقه های نوآورانه در جامعه اطلاعاتی زده می شود و کار اطلاعاتی دانش بنیان و سنجیده می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین «محمود علوی» در حاشیه بازدید از برگزاری المپیاد علمی دانشجویی جامعه اطلاعاتی کشور افزود: در ایران همانند سایر کشورها، فعالیت های اطلاعاتی و حفاظتی انجام می شود و در روند این فعالیت ها اطلاعات، تجارب و معلومات جدیدی کسب می شود.

وی با بیان این که با تبادل فعالیت های اطلاعاتی و حفاظتی امکان دستیابی به نوآوری و نوپردازی فراهم می شود، یادآور شد: برگزاری المپیادهای علمی فرصت شکوفایی را به جوانان جامعه اطلاعاتی می دهد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: در جامعه اطلاعاتی جای المپیاد علمی خالی بود و اکنون با برگزاری این المپیاد خلأ گذشته پُر شد.

علوی ادامه داد: در نظر داریم این گونه المپیادهای علمی به صورت سالیانه برگزار شود.

رییس شورای هماهنگی اطلاعات اظهارامیدواری کرد که ثمرات و برکات المپیادهای علمی دستگاه های اطلاعاتی شامل حال کشور و مردم شود.

المپیاد علمی دانشجویی جامعه اطلاعاتی کشور به همت دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات و به طور همزمان در سطوح کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا در 10مرکز آموزشی و دانشگاهی جامعه اطلاعاتی برگزار شد.

سیام**1058**1336
کد N144470

وبگردی